چشمی: همه تلاشم را برای حضور در تیم ملی فوتبال انجام می دهم

مدافع تیم ملی فوتبال گفت: خوشحالم که در مقابل کره جنوبی اولین بازی ملی ام را انجام دادم و همه تلاشم را برای حضور در تیم ملی فوتبال انجام می دهم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان روزبه چشمی در جمع خبرنگاران درباره بازی با سوریه، بیان‌ کرد: بازی ها که شروع شد خیلی ها سوریه را شانس نمی دانستند که برای دیگر تیم ها دردسرساز شود. ولی اکنون مشاهده می کنید که در رده سوم جدول قرار دارد و هنوز هم از شانس صعود برخوردار است.قطعا  بازی سختی پیش رو داریم و می‌خواهیم با پیروزی مقابل سوریه هم رکوردمان را حفظ کنیم و هم به سه امتیاز بازی دست یابیم.

او در مورد اولین بازی ملی که مقابل کره جنوبی انجام داد، افزود: خدا را شکر خوشحالم در اولین حضورم در تیم ملی مقابل کره‌جنوبی برای لحظاتی بازی و به تیم کمک کردم. تمام تلاشم را می کنم که در بازی مقابل سوریه به میدان بروم و در اردوهای بعدی نیز نظر مساعد کادر فنی را جلب  کنم تا مسافر روسیه شوم.

چشمی با اشاره به رکورد گل نخوردن این تیم در انتخابی جام جهانی، گفت: این حاصل تلاش کادر فنی و زحمات بچه‌ها بوده که تاکنون گلی را دریافت نکرده ایم امیدوارم به همت بچه‌ها این رکورد را ادامه بدهیم تا بدون گل خورده و مقتدرانه به جام جهانی صعود کنیم.

چشمی در مورد بیانیه مشترک ملی‌پوشان درباره مشکلات اخیر تیم ملی،اذعان داشت: راجع به این موضوع صحبتی ندارم.

انتهای پیام/

ابراز امیدواری چشمی بابت حضور در جام جهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار