دژاگه: ادعای کره جنوبی مبنی بر تبانی ایران و سوریه بی اساس است

هافبک تیم ملی فوتبال گفت:ما تنها به خودمان فکر می کنیم و شایعات تبانی در بازی آخر مقابل سوریه بی اساس است.

دژاگه:ما فقط به خودمان فکر می کنیم/در مورد پاداش ها حرفمایمان را زده ایم/حضورم در پرسپولیس مشخص نیستبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اشکان دژاگه  در حاشیه تمرین امروز تیم ملی درباره بازی روز سه شنبه ایران مقابل سوریه اظهار کرد:کمتر کسی فکر می کرد که تیم سوریه اینقدر قوی کار کند.آنها در حال حاضر در رده سوم جدول رده بندی قرار دارند.در بازی قبلی هم توانستند تیم قطر را با نتیجه سه بر یک شکست دهند.حتی در بازی مقابل ما هم که در مالزی برگزار شد عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند.فکر می‌کنم بازی روز سه‌شنبه هم بازی خوبی از آب در بیاید،زیرا هنوز هم آنها از بخت صعود به جام جهانی برخوردارند.

اودر پاسخ به سوالی مبنی بر شایعاتی که پیرامون تبانی ایران و سوریه مطرح شده و آیا می‌توان چنین چیزی را در ذهن تصور کرد، گفت: ما فقط به خودمان فکر می‌کنیم،‌ ما سعی کردیم مقابل کره بازی خوبی به نمایش بگذاریم و مقابل این تیم بازی کردن هیچوقت آسان نیست. معتقدم تمام تیم ما در دیدار مقابل کره خوب بازی کردند و 10 نفره به میدان نفره به میدان رفتن کار راحتی نیست. جا دارد از همینجا دوباره به بازیکنان تیم ملی خسته نباشید بگویم که واقعا بازی خوبی را در برابر کره انجام دادند.

دژاگه در خصوص اینکه چه نظری پیرامون پاداش‌های بازیکنان تیم ملی دارد، گفت: ما حرف‌هایمان را قبلا زده ایم،‌ ما دوباره به مردم ایران نشان  می دهیم که تمام سعی مان بر این است که برای کشورمان و هواداران 90 دقیقه بجنگیم و این برای ما افتخار است که برای کشور ایران بازی می کنیم.

کاپیتان تیم ملی درباره حضور تماشاگران در بازی روز سه شنبه مقابل سوریه گفت: ما خیلی خوشحال می‌شویم اگر آنها به ورزشگاه بیایند و از تیم حمایت کنند. بار دیگر می گویم ما بدون هواداران نمی توانستیم به جام جهانی برویم. انشاءالله آنها در بازی آخر گروه به ورزشگاه بیایند تا نه تنها بتوانیم آنها را  خوشحال راهی منازلشان کنیم بلکه جشن باشکوهی را هم با حضور آنها در ورزشگاه آزادی برگزار کنیم.

او درباره اینکه در مورد تیم باشگاهی‌اش چه تصمیمی گرفته، گفت: هنوز صد درصد معلوم نیست، من الان سعی می‌کنم روی بازی با سوریه تمرکز کنم و بعد از آن ان‌شاءالله قراردادم را امضا خواهم کرد.

دژاگه در پاسخ به این سوال که ظاهرا از پرسپولیس هم پیشنهاد دارد،بیان کرد: همانطور که گفتم باید با مدیر برنامه‌هایم صحبت کنم و تا الان چیزی معلوم نیست و الان بازی با سوریه بیشتر از همه برایم اولویت دارد.انشاالله هواداران در روز سه شنبه به استادیوم آزادی بیایند تا بتوانیم آخرین دیدارمان را هم در این مرحله با پیروزی پشت سر بگذاریم.

او درمورد شرایط تیم ملی فوتبال پیش از حضور در جام جهانی،خاطر نشان کرد:هنوز یک سال تا آغاز بازی های جام جهانی فرصت باقیمانده و تا آن زمان خیلی کار داریم. ما به کمک مسئولان نیازمندیم تا بتوانیم دیدارهای تدارکاتی خوبی را مقابل تیم های درجه یک برگزار کنیم. همانطور که می‌دانید تیم هایی که در جام جهانی حضور دارند سعی می کنند مسابقات تدارکاتی خوبی را برگزار کنند. فکر می کنم این خیلی مهم است که تیم ما قبل از جام جهانی به چه مرز آمادگی رسیده و امیدوارم که بتوانیم پیش از آغاز رقابت های جام جهانی چند بازی مهم و خوب انجام بدهیم.

انتهای پیام/

واکنش کاپیتان تیم ملی درباره پیشنهاد پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار