طغیان کی روش در تمرین تیم ملی

سرمربی تیم ملی فوتبال در تمرین پیش از دیدار با سوریه صحبت های جنجالی و جدیدی را مطرح کرد.

طغیان کی روش در تمرین تیم ملیبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،کارلوس کی روش که پس از کسب تساوی تیم ملی مقابل کره جنوبی سکوت کرده بود، امروز در تمرین تیم ملی سکوتش را شکاند و صحبت های جنجالی جدیدی را در حضور خبرنگاران مطرح کرد.

در جشن تیم ملی شرکت نمی کنیم 

سرمربی تیم ملی فوتبال در مورد اعتراض بازیکنان به نگرفتن پاداش و کم توجهی مسئولان فدراسیون به تیم ملی گفت: بحث پاداش و توجه به تیم ملی موضوع جدیدی نیست که بعد از بازی با کره جنوبی مطرح شده باشد، برای کمک به تیم ملی و آماده سازی برای دیدارهای دوستانه در نظر دارم تا شماره حسابی را به مردم بدهم تا به تیم ملی کمک کنند.

ما در بازی با سوریه سعی می کنیم به خوبی کارمان را انجام دهیم و بعد از آنه به خانه می رویم و جشن ها و عکس ها را به فدراسیون می سپاریم و پیش خانواده و دوستانمان می رویم و در جشن تیم ملی شرکت نمی کنیم چون فقط خانواده هایمان از ما حمایت کردند تا کنون هیچ پاداشی برای نتایج خوب تیم ملی دریافت نکرده ایم و هیچ حامی جز آنان نداشتیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به سوالات خبرنگاران در مورد دعوت نشدن شجاعی گفت: در مورد شجاعی سئوال نکنید، بهتر است در مورد نکونام کاپیتان تیم ملی بپرسید که 7 ماه در تیم ملی بود و حقوق نگرفت و برای همین اینجا حضور ندارد.

نمونه بارز بی توجهی به تیم ملی را روز گذشته در بدو ورود تیم ملی به کشور شاهد بودیم ، بعد از حدود 7 سال که مدام گفتیم و تاکید کردیم که بین چمدان ها و سایر مسافران محترم فضای خوبی برای مصاحبه نیست اما دیروز باز هم این اتفاق تکرار شد این نشان دهنده این است که متاسفانه رفتار حرفه ای هنوز وجود ندارد .

اتفاق دیروز نشان دهنده این است که مشکلات ما پابرجاست و هنوز بعد ازگذشت 7 سال با وجود دستاوردها و افتخاراتی که تیم ملی توانسته کسب کند، هیچ تغییر مثبتی مشاهده نشده است و تنها نتیجه اش فاصله بیشتری است که بین مسئولان و تیم ملی بوجود آمده است و همچنان شاهد این هستیم که نسبت به تیم ملی بی تفاوتی و بی توجهی بسیاری شده است که به طور کامل نمایان است.

او ادامه داد: شما توجه دارید که زمان ما از دست می رود و فرصت کافی برای آماده سازی خوب و مناسب برای تیم ملی نداریم برای مثال دیدار با روسیه فقط به واسطه ارتباطات شخصی و رابطه دوستی که با سرمربی تیم ملی این کشور داشتم ، توانستم هماهنگ کنم و قرار شد پیش از آن دیدار دوستانه ای با کشور دیگری داشته باشیم که به طور حتم این دیدار بدلیل مشکلات مالی و نبود امکانات لازم لغو خواهد شد و متاسفانه فرصت ها از دست می رود.

کی روش با انتقاد از حاضر نشدن خبرنگاریکی از روزنامه ها گفت: جالب است که این روزنامه با وجودیکه نماینده ای اینجا ندارد، اما هر چه دلش می خواهد راجع به تیم ملی می نویسد و تلاش می کند روحیه خوب بازیکنان را دست کم بگیرد یا افتخارات آنان را کوچک نشان دهد . بدنبال این هستند که کار بازیکنان و من را بی ارزش نشان دهند و زیر سوال ببرند و اصرار دارند که درس اخلاق به ما بدهند .اما باید بدانند که این افراد به هیچ عنوان در جایگاهی نیستند که بخواهند درس اخلاق به ما بدهند و در حالی این مطالب را که سفارش شده افراد خاصی است را منتشر می کنند که حتی سر تمرینات حاضر نمی شوند.

بازیکنان ما جنگجویانی هستند که در زمین می جنگند و افتخارات را کسب کردند. لطفا جلوی تهدیدی که بازیکنان و کادر من را می کنند را بگیرید و تمامش کنید و بگذارید ما کارمان را انجام دهیم.

ایران کشور من است و کشور دیگری ندارم

کی روش درپاسخ به سوال خبرنگاردر مورد اعلام رسانه های کره ای مبنی بر احتمال تبانی ایران با سوریه گفت: بهتر است حتی این مسائل را مطرح نکنید این نظرات و صحبت ها حتی استحقاق پرداختن به آن را ندارد و این گونه حرف ها بسیار کثیف و بزدلانه است و قصد دارد علامت سوالی مقابل زحمات و نتایج خوب تیم ملی ایران قرار دهد.

توصیه من به شما این است که صحبت های رسانه های دیگر را فراموش کنید و تمرکزتان روی کمک به تیم ملی ، بازیکنان و کشورمان بگذارید، از اینکه می گویم کشورمان عذرخواهی می کنم چون تا وقتی که در این کشور هستم و تا زمانیکه این پیراهن مقدس را بر تن می کنم و تا وقتیکه زنده هستم به ایران "کشورم" خواهم گفت و برای منافع مملکتم خواهم جنگید.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۱۲ شهريور ۱۳۹۶
درود به کی روش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۱۲ شهريور ۱۳۹۶
درود به کی روش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۱۲ شهريور ۱۳۹۶
یه خارجی انقدر برای کشوری که فقط هفت سال توش زندگی کرده غرور داره و براش می جنگه بعد مسئولان ما بی خیال هستند و جنگ که هیچ همشون خوابند
واقعا برای مسئولان متاسفتم
باشگاه خواهش میکنم از این مربی بزرگ حمایت کنید
United States of America
علی
۲۲:۱۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۶
خوبه حالا گرانترین سرمربی تاریخ فوتبال ایران اقای کیروشه خوبه که بیشترین امکاناتی که تابحال توایران یه تیم داشته مربوط میشه به همین تیم کیروش این دیگه دوست داره یه نفرم ازشون انتقادنکنه حتی روزنامه ها وسایتها .کاشکی مینداختنش بیرون راحت میشدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۱۲ شهريور ۱۳۹۶
فدراسيون فوتبال انشاالله كه جاي فراماسون ها نباشه كه باعث بشن مردم ايران مثل قبل هميشه در غم باخت تيم ملي ناراحت و نااميد باشن حالا كه تيم داره ميبره و باخت نداشته ......دوستان نكنه منم توهم توطعه دارم؟ اخه كشور ما كه تو دنيا بدخواه نداره
Iran (Islamic Republic of)
بهرام
۱۸:۵۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۶
جناب کیروش چقدر خوشخیال است . در این مملکت تنها چیزی که مهم نیست منافع ملی است
منافع ملی از دید وزارت ورزش ، یعنی بازی نکردن حاج صفی و شجاعی . .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۱۲ شهريور ۱۳۹۶
!!!!!!!!!!!!! جوگیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۱۲ شهريور ۱۳۹۶
بابا راست می گه بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۱۲ شهريور ۱۳۹۶
بابا راست می گه بنده خدا
آخرین اخبار