قهرمانی دانشجویان ایران با والیبالیست گیلانی

والیبالیست گیلانی تیم ملی دانشجویان ایران در مسابقات جهانی دانشجویان به همراه تیم ملی ایران بر بام جهان ایستاد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سعید علیپور، مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: محمد فلاح در این رقابت‌ها به‌عنوان یکی از 6 مرد ترکیب اصلی ایران در اکثر بازی‌ها حضور داشت و با بازی‌ های درخشانش سهم شایانی در قهرمانی تیم ملی دانشجویان ایران در یونیورسیاد جهانی داشت.

وی افزود: تیم ملی دانشجویان ایران در دیدار فینال موفق شد در یک بازی حساس و نفس‌گیر با نتیجه 3 بر 2 تیم قدرتمند روسیه را شکست دهد و با اقتدار برای اولین بار موفق به کسب مقام قهرمانی رقابت‌ های دانشجویان جهان شود.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان اظهار داشت: محمد فلاح در دیدار نیمه پایانی با دفاع‌ های به‌ موقع روی تور و همچنین کسب 8 امتیاز یکی از ارکان موفقیت ایران در صعود به فینال بازی‌ ها بود.

علیپور با بیان اینکه تیم ملی دانشجویان ایران با 7 پیروزی متوالی موفق به صعود به فینال مسابقات شدند، افزود: شاگردان مسعود آرمات در دور مقدماتی به ترتیب تیم‌های قبرس، امارات، آرژانتین، سوئیس و کانادا را شکست دادند و به‌عنوان تیم اول گروه چهارم به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کردند.

وی یادآور شد: در مرحله یک‌چهارم پایانی با غلبه بر جمهوری چک رهسپار نیمه‌ نهایی شده و در بازی نیمه پایانی با غلبه بر اوکراین به فینال مسابقات راه یافتند.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان تصریح کرد: تیم ملی دانشجویان ایران در دیدار پایانی با ترکیب ابتدایی فلاح، محمد فتحعلی، کارخانه، شیرود قربانی، پیروت ‌پور و طاهر وادی موفق به پیروزی برابر روسیه شده و مقام قهرمانی مسابقات دانشجویان جهان را به دست آورد.

 

انتهای پیام/ع

 

کسب مقام قهرمانی والیبالیست گیلانی به همراه دانشجویان ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.