سیف در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

۶۵ درصد مطالبات گندمکاران پرداخت شد/پایان فصل برداشت کلزا

معاون وزیر جهادکشاورزی گفت: تا کنون ۷۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال معادل ۶۵ درصد بهای گندم‌های تحویلی، به کشاورزان پرداخت شده است.

 فصل برداشت کلزا به اتمام رسید/ پرداخت 65 درصد مطالبات گندمکارانیزدان سیف مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت خرید تضمینی گندم اظهار کرد: از آغاز فصل برداشت 8 میلیون و 850 هزارتن گندم با ارزش بالغ بر 114 هزار و 800 میلیارد ریال از گندمکاران 31 استان کشور خریداری شده است.

وی افزود: تا کنون 75 هزار و 500 میلیارد ریال معادل 65 درصد بهای گندم های تحویلی به کشاورزان پرداخت و مابقی پس از تأمین منابع مالی به مرور واریز می شود.

به گفته سیف خوزستان با یک میلیون و 355 هزار،گلستان یک میلیون و 103 هزار و 500 ، فارس 898 هزار،کرمانشاه 645 هزار و کردستان 510 هزارتن از  استان های تولیدکننده برتر گندم به شمار می روند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی از پایان فصل برداشت کلزا در کشور خبر داد و گفت: امسال در مجموع 180 هزار و 890 تن کلزا با ارزش بالغ بر 4 هزار و 975 میلیارد ریال از کشاورزان خریداری شد که این میزان بیانگر رشد 270 درصدی تولید نسبت به سال گذشته است.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ادامه داد: تاکنون 13 هزار و 500 تن گلرنگ و آفتابگردان با ارزش 200 میلیارد ریال خریداری شده و فرآیند خرید همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: تا پایان فصل برداشت پیش بینی می‌شود که میزان خرید دانه های روغنی با دوبرابر افزایش نسبت به سال گذشته به 400 هزارتن برسد.

به گفته سیف صددرصد بهای دانه های روغنی به طور کامل به حساب کشاورزان واریز شد.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت خرید تضمینی گندم و دانه های روغنی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۰:۲۰ ۲۱ شهريور ۱۳۹۶
خدا کمک کنه
Iran (Islamic Republic of)
رضا بارجینی
۲۱:۲۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۶
الهی خدا نگذره ازتون که زندگی واسه ما کشاورزها نذاشتید 3 ماه گندم تحویل سیلو دادن پولمو نمیدن امروز فردا دولت تدبیر فقط وعده وعده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۱۲ شهريور ۱۳۹۶
گدای هم ازاین پولی که تو به کشاورزان می دهید بهتر است
آخرین اخبار