سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی لرستان:

کسب رتبه برتر مسابقات هنرهای آوایی و نمایشی توسط دانش‌آموزان لرستان

دانش آموزان با نیازهای ویژه لرستان در سیزدهمین دوره مسابقات هنرهای آوایی و نمایشی دانش آموزان سراسر کشور موفق به کسب مقام اول رشته نمایش صحنه ای شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی لرستان گفت: در این مسابقات که در شهر ساری برگزارشد، 220 دانش آموز پسر و 500 دانش آموز دختر در گروه های کم توان ذهنی، آسیب دیده بینایی، آسیب دیده شنوایی و اوتیسم، هنرهای آوایی و نمایشی خود را به نمایش گذاشتند.

زهرا نظری افزود: در این رقابتها گروه نمایش صحنه ای مدرسه استثنایی نیکان شهرستان بروجرد با نمایش درس معلم و به کارگردانی و مربی گری مهدی اکبری و سرپرستی علی احمد فلاح برای هفتمین سال متوالی موفق به کسب مقام اول کشور شد.

وی برگزاری مسابقات هنرهای آوایی و نمایشی را در راستای افزایش توانایی و استقلال دانش آموزان استثنایی، اعتماد به نفس و تقویت روحیه خودباوری آنان عنوان کرد و افزود: معلولیت محدودیت نیست و این نکته را دانش آموان معلول در مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری به اثبات رسانده اند که قادرند کارهایی بزرگی را انجام دهند که افراد سالم و عادی از انجام آن عاجزند.

انتهای پیام/ د

 سیزدهمین دوره مسابقات هنرهای آوایی و نمایشی دانش آموزان کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.