سردار فتحی در شلمچه:زیرساخت ها در حال آماده شدن است

ناجا ظرفیت و امکانات صدور گذرنامه را افزایش داده تا تقاضاهای زائران به سرعت انجام و گذرنامه ها به موقع به دستشان برسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در بازدید از مرز بین المللی شلمچه گفت:در مرزهای شلمچه و چذابه با توجه به ارزیابی سال گذشته آماده سازی زیرساخت ها با توجه به مشکلات قبل در حال انجام است.

سردار فتحی زاده با بیان اینکه از مجریان طرح ها خواسته شده تا تمام توان و تلاش خود را برای ایجاد زیرساخت ها در این 2 مرز انجام دهند افزود: با توجه به شرایط جوی و گرمای هوا و پیش بینی افزایش زائران در اربعین سال جاری انتظار می رود تا دستگاه های اجرایی آمادگی بیشتری نسبت به سالهای گذشته داشته باشند

رئیس ستاد اربعین ناجا همچنین از زائران اربعین خواست تا در سامانه اربعین درخواست خود را ثبت و پیش از ایام اربعین حسینی نسبت به دریافت روادید سفر اقدام نمایند.

او بازگشایی مرزخسروی را منوط به تامین امنیت زائران حسینی در مرز عراق دانست و اظهار داشت: هماهنگی لازم با کشور عراق انجام شده و در صورتی که زیرساخت های طرف عراق آماده و امنیت زائران نیز تامین شود مشکلی برای سفر زائران اربعین حسینی از این مرز نیست.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: در مرز خسروی زیرساخت های لازم برای عبور زائران اربعین حسنی فراهم شده و نیاز است گیت های تردد زائران افزایش یابد.

در آیین اربعین حسینی پارسال بیش از یک میلیون نفر از مرز شلمچه به عراق تردد کردند که پیش بینی شده این آمار امسال به دو میلیون نفر برسد.

انتهای پیام/د

حضور سردار فتحی در شلمچه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.