رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اندیمشک گفت: شهدای مدافع حرم، گنجینه معنوی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف اسلامی و انقلابی و حوزه‌های مختلف داخلی و خارجی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید ناصر حسینی، رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اندیمشک بیان داشت: شهدای مدافع حرم، گنجینه معنوی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف اسلامی و انقلابی و حوزه‌های مختلف داخلی و خارجی هستند و باید بیش از گذشته نسبت به حفظ و تعالی سیره و سبک زندگی و فکری آن‌ها توجه و تاکیدداشت.

وی افزود: ما باید بیش از گذشته مسیر شهدا را شناخته و در مسیر تحقق اهداف آن‌ها مطابق رهنمودهای مقام معظم رهبری قدم برداشته و زمینه عزت و اقتدار ملی خود را فراهم کنیم.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اندیمشک بیان کرد : تعاون یک معنی وسیع و مورد تاکید مقام معظم رهبری و زمینه ساز تعالی مفهوم اقتصاد مقاومتی و عامل گسترش اقتدار و توان ملی ما است و به همین جهت باید بیش از گذشته با تأمین نیازهای آن به دنبال گسترش خدمات آن باشیم.

شهید والا مقام جان محمد علی‌پور از رزمندگان دیار سنگربان مقاوم کرخه و دز و دوکوهه است و مدت طولانی برای نبرد با تکفیری‌ها و دفاع از حرم بی بی زینب کبری (س) در سوریه حضور داشته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کیهانی، سردار شهید احمد مجدی‌نسب، سردار شهید علی‌محمد قربانی، مهدی نظری، بسیجی شهید حبیب رحیمی منش و دانشجوی بسیجی احمد حاجیوند الیاسی دیگر شهدای مدافع حرم شهر یک هزار شهید اندیمشک در دفاع از جبهه‌های مقاومت و بیداری اسلامی و حرمین شریفه اهل بیت(ع) هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.