محتشمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

ساز و کار تغییرات در شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان

رئیس جبهه اصلاحات درباره ساز و کار تغییرات در شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان توضیحاتی داد.

ساز و کار تغییرات در شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبانمجید محتشمی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره تغییرات در شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: این شورا می‌تواند وجود داشته باشد و ترکیب اصلی آن احزاب باشد.

رئیس جبهه اصلاحات تصریح کرد: افراد حقوقی شورای عالی سیاست گذاری می‌توانند به نمایندگان احزاب ملی و سراسری اصلاح طلب اختصاص یابد و افراد حقیقی به عنوان مشاورین رئیس دولت اصلاحات حضور داشته باشند.

دبیر کل حزب آزادی ادامه داد: آنچه که به لحاظ تشکیلاتی مدنظر است که همه باید برای تحزب و فعالیت‌های حزبی در جامعه تلاش کنند و این جزء اهداف و استراتژی‌های اصلاح طلبان بوده و هست که در این مسیر تلاش شود.

محتشمی با اشاره به اینکه احزاب رکن سوم دموکراسی هستند، بیان داشت: با توجه به کثرت وجودی احزاب در جامعه و برای ساماندهی جریانات سیاسی در مقطع انتخابات باید احزاب برای گسترش خود گرایش بیشتری نشان دهند.

رئیس جبهه اصلاحات با بیان اینکه همه از اصلاح طلبان انتظار دارند به عنوان منادی دموکراسی تلاش کنند، اظهار داشت: شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان باید برای تقویت رکن سوم دموکراسی که فعالیت احزاب است از نمایندگان و دبیران کل احزاب استفاده کنند و این تلاشی است که بیشتر اصلاح طلبان به آن اعتقاد دارند و شورای عالی اصلاح طلبان باید چنین مسیری را پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه این شورا برای انتخابات مجلس و ریاست جمهوری شکل گرفته بود، اظهار داشت: به نظر می‌رسد که برای تمکین اصلاحات در جامعه و تقویت احزاب، اعضای شورا همگی باید تبدیل به نمایندگان احزاب اصلاح طلب  شوند.

انتهای پیام/

 

تغییرات در شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار