رئیس اتاق بازرگانی شیراز خبر داد؛

طرح نوآفرینی اتاق بازرگانی شیراز در میان برترین های دنیا

رئیس اتاق بازرگانی شیراز گفت: بر اساس ارزیابی طرح های اجرایی توسط اتاق بازرگانی بین المللی و برای اولین بار طرح اشتغال زایی اتاق بازرگانی شیراز در میان ۶ اتاق برتر دنیا قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ جمال رازقی رئیس اتاق بازرگانی شیراز گفت: تغییرات در اتاق بزرگانی شیراز و کارهایی از جمله نگاه های پژوهشی، اجرای سیستم مدیریت جامع کیفیت و ارتقاء سطح رضایت مندی ذی نفعان باعث شد که امروز شاهد باشیم اتاق شیراز در جهان نیز دارای جایگاه باشد.

وی افزود: براساس آخرین رده بندی اتاق های بازرگانی بین الملل، اتاق شیراز در رده اتاق های قوی جهان قرار دارد، نتایج آخرین ارزیابی ها که ۲۵ شهریور در شهر سیدنی جایگاه ها اعلام می شود که به خوبی رشد و شکوفایی اتاق بازرگانی شیراز را مبرهن خواهد ساخت.

رازقی ادامه داد: اتاق شیراز یک گام با رسیدن به اتاق های پیشرو جهان فاصله دارد.

وی اظهار داشت: پروژه اتاق بازرگانی شیراز به عنوان یکی از ۶ پروژه برتر از میان پروژه های ۱۲۰۰ اتاق دنیا به مرحله نهایی راه یافته که در اجلاس بین المللی سیدنی نتیجه نهایی اعلام می شود که امیدواریم با تلاش انجام شده در بین ۶ طرح نهایی نیز حایز مقام بین المللی شود.

رازقی بیان کرد: این طرح در حوزه اشتغال با رویکرد ارتقاء تولید و صادرات گیاهان دارویی ارگانیک مطرح است.

رئیس اتاق بازرگانی شیراز با اشاره جایگاه اتاق بازرگانی شیراز در کشور نیز گفت: شاخص های مختلفی برای اعلام جایگاه اتاق های بازرگانی کشور مطرح است که به زودوی در بحث ترازسنجی اتاق های بازرگانی مورد ارزیابی ممیزین برتر کشوری قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: از اهداف اتاق بازرگانی شیراز قرار گرفتن در زمره اتاق های پیشرو است که مستلزم تلاش علمی در جهت تبیین واقعی نقش اتاق در رشد و شکوفایی اقتصاد کشور است.
انتهای پیام/ر

اتاق بازرگانی شیراز در رده اتاق های قوی جهان قرار دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار