ملکی خبر داد

مهار آتش‌سوزی در کارخانه ظروف یک‌بار مصرف/ حادثه خسارات مالی زیادی برجای گذاشت+ عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع آتش‌سوزی گسترده در کارخانه بزرگ تولید ظروف یک‌بار مصرف در جاده قدیم کرج خبر داد و گفت: این حادثه خسارات مالی زیادی برجای گذاشت.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با اعلام خبر آتش‌سوزی گسترده در کارخانه تولید ظروف یک‌بار مصرف در جاده قدیم کرج درباره جزییات این حادثه اظهار داشت: ساعت 06:01 صبح امروز(چهارشنبه) آتش‌سوزی گسترده در یک کارخانه تولید ظروف یک‌بار مصرف در جاده قدیم کرج، خیابان سامانی‌پور به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان 8 ایستگاه آتش‌نشانی به همراه چند دستگاه خودروی پشتیبانی، تانکر آب و خودروی حامل دستگاه تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

مهار آتش‌سوزی در کارخانه ظروف یک‌بار مصرف/ حادثه خسارات مالی زیادی برجای گذاشت+ عکس

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران ادامه داد: محل حادثه چند کارخانه در یک مجتمع کارخانه‌‌ای بود، یکی از کارخانه‌ها به وسعت حدودی 5 هزارمترمربع، دارای سقف شیروانی و مسقف، دچار آتش‌سوزی شده و کاملاً شعله‌ور بود به طوری که شعله و دود از فواصل دور قابل روئیت بود.

وی خاطرنشان کرد: تعداد زیادی دستگاه‌های تولید ظروف یک‌بار مصرف و حجم زیادی از اجناس تولید شده و مواد اولیه در این کارخانه بزرگ وجود داشت، انبارهای مجاور و راهروهای انبارها پر از مواد اولیه و اجناس بود، سقف‌ها در اثر آتش‌سوزی کاملاً تخریب شده بود، همچنین 6 عدد کپسول بزرگ مایع نیز در چند متری آتش قرار داشت و آتش به سرعت در حال سرایت به این کپسول‌ها بود.

مهار آتش‌سوزی در کارخانه ظروف یک‌بار مصرف/ حادثه خسارات مالی زیادی برجای گذاشت+ عکس

ملکی با اشاره به سرعت عمل آتش‌نشانان در مهار آتش تصریح کرد: آتش‌نشانان از چندین طرف عملیات را آغاز و از سرایت آتش و گسترش بیشتر آن جلوگیری کردند، این حادثه خسارات مالی بسیار زیادی برجای گذاشت، اما خوشبختانه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم و هم‌اکنون آتش‌نشانان در حال بازگشت به ایستگاه‌های خود هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار