تولید مستند تلویزیونی چهلمین دوره "مسابقات سراسری قرآن کریم" آغاز شد

تهیه و تولید مستند تلویزیونی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به سفارش سازمان اوقاف و امور خیریه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، همزمان با برگزاری بزرگترین رویداد قرآنی جمهوری اسلامی ایران مستند تلویزیونی ویژه چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم تولید و از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود.
بر اساس این گزارش این مستند به سفارش سازمان اوقاف و امور خیریه و با هدف به تصویر کشیدن تلاش های پیدا و پنهان عوامل اجرایی و نحوه برگزاری این دوره از مسابقات تهیه و تولید می شود.
همچنین این مستند به فعالیت های جانبی مسابقات سراسری قرآن از جمله نمایشگاه قرآن و عترت، محافل قرآنی و گفتگو با متسابقین قبل و بعد از اجرا و مصاحبه با عوامل اجرایی می پردازد.
براساس این گزارش این مستند به مدت 40 دقیقه تهیه و تولید می شود و در طی 20 روز آینده پس از پایان مسابقات از شبکه قران و معارف سیما پخش خواهد شد.
این گزارش می افزاید: مستند تلویزیونی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به کارگردانی مسعود شادمان و همکاری آقایان، رضا قاسمی تصویر بردار، مصطفی بهمن صدا بردار، امیر حسین رحیم زاده دستیار صدابردار، خانم عطیه صباحی تدوین و محمد کاظمی گرافیست تهیه و تولید می شود.
گفتنی است چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از 11 شهریور ماه در شهر ارومیه آغاز شده و تا 26 شهریور ماه ادامه می یابد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار