در جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی انجام شد؛

انتصاب معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی/ فرهاد رهبر رئیس جدید واحد علوم و تحقیقات

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از ادغام معاونت‌های این دانشگاه و انتصاب و معرفی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

 فرهاد رهبر رئیس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد شدبه گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  فرهاد رهبر رییس دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه هیات رییسه دانشگاه که صبح امروز با حضور اعضا برگزار شد، از ادغام معاونت های این دانشگاه و انتصاب و معرفی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

وی ضمن تبریک به مناسبت اعیاد قربان و غدیر و میلاد حضرت امام علی النقی الهادی(ع) با اشاره به مصوبه هیات امنا مرکزی دانشگاه در خصوص چابک سازی و کوچک سازی ساختار سازمان مرکزی دانشگاه، گفت: معاونت توسعه مدیریت و منابع که در ذیل آن امور عمومی و پشتیبانی، امور اداری، امور عمرانی، امور برنامه و بودجه، امور توانمندسازی و امور تشکیلات و تعالی سازمانی وجود دارد جایگزین معاونت های اداری-مالی، عمران و برنامه ریزی شده است.

ادغام معاونت ورزش در معاونت دانشجویی فرهنگی

رییس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: همچنین معاونت ورزش در معاونت دانشجویی فرهنگی تجمیع شده و امور تربیت بدنی دانشگاه در حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی اداره می شود.

تجمیع امور هماهنگی استان ها و هیات های امنای استانی با مرکز حوزه ریاست

وی ادامه داد: امور هماهنگی استان ها و هیات های امنای استانی نیز با مرکز حوزه ریاست تجمیع شده است.

دکتر رهبر در ادامه این جلسه ضمن تشکر و تکریم معاونت های قبلی دانشگاه از زحمات آنان تقدیر کرد و دکتر عبدالرسول پورعباس را به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه معرفی کرد.

مسئولیت واحد علوم و تحقیقات بر عهده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شد

همچنین در این جلسه به منظور هم افزایی مدیریتی و طبق سابقه مدیریت های قبلی در دانشگاه از زحمات دکتر عباسپور رئیس واحد علوم و تحقیقات تقدیر و تشکر شد و رئیس دانشگاه همزمان مسئولیت واحد علوم و تحقیقات را بر عهده خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۲۰ ۰۹ اسفند ۱۳۹۶
تبریک به رئیس جدید علوم تحقیقات
آخرین اخبار