پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت درگذشت مادر شهید حسن جنگجو

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی در پیامی درگذشت مادر بزرگوار شهید حسن جنگجو که پیکر مطهرش پس از 34 سال به وطن بازگشته بود را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛متن پیام حجت‌الاسلام سیدمحدعلی آل‌هاشم و دکتر اسماعیل جبارزاده به این شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

خطه شهیدپرور تبریز امروز به تماشای عاشقانه‌ترین ملاقات مادر و فرزندی در عالم جسم و معنا نشست.

پیکر پاک شهید حسن جنگجو پس از 34 سال به وطن بازگشت و همزمان، مادر صبور آن شهید پس از سال‌ها انتظار در پیمان صدق و وفا به فرزند شهید خود پیوست؛ آن بانوی گران‌قدر به پاداش این دیدار، جان خود را تقدیم پرودگار کرد.

این مادر و فرزند را به‌حق باید ترجمان عینی این آیه شریفه دانست که فرمود: و من المومنین رجال صدقوا ماعاهدو الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلو تبدیلا.

پسر، در راه دفاع از اسلام و انقلاب و میهن عزیز، شهادت را برگزید و مادر، به صبر و ایستادگی، راه فرزند خویش را ادامه داد و سرانجام هر دو به پیشگاه پروردگار شهدا و صدیقین پیوستند.

این‌جانبان با گرامی‌داشت یاد شهید گران‌قدر حسن جنگجو، رحلت مادر بزرگوار آن شهید عزیز را همزمان با رجعت پیکر پاکش، تسلیت می‌گوییم و از پروردگار متعال مسألت می‌کنیم روح آن دو عزیز را در جوار هم، در اعلا علیین پیشگاه خویش و در جوار صاحب غدیر و خاندان مطهرش سکنا دهد.

انتهای پیام/ش

مادر شهید حسن جنگجو به فرزند شهیدش پیوست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار