سخنگوی باشگاه نفت تهران:

اداره کل ورزش و جوانان تهران به اقدامی غیرقانونی وجاهت داده است

قدوسی گفت: واگذاری نفت تهران به مالک جدید غیرقانونی است، اما اداره کل ورزش و جوانان به این امر وجاهت می دهد.

اداره کل ورزش و جوانان تهران به اقدامی غیرقانونی وجاهت داده است/ گل محمدی نامه و امضا خودش را هم قبول نداردحسین قدوسی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره حضور بازیکنان تیم نفت تهران در مراسم معارفه مالکان باشگاه نفت طلاییه اظهار داشت: اداره ورزش و جوانان استان تهران انطور که رضا گل محمدی گفته به اقدام غیر قانونی وزارت نفت مبنی بر واگذاری باشگاه نفت تهران وجاهت داده است. مالکیت نفت تهران از سوی عماد حسینی و منصور قنبرزاده به شرکت بهنام پیشرو کیش واگذار شده است اما بیژن تاجیک که هیچ سمتی در کمیته واگذاری نداشت، در اقدامی غیر قانونی امتیاز باشگاه را به شرکت جدیدی داده است. آیا وزارت نفت می تواند هر بار با امضای افرادی باشگاه را به شرکت های متفاوت واگذار کند؟

او افزود: وزارت نفت در بحث واگذاری باشگاه نفت مجموعه ای از تخلفات را مرتکب شده و رضا گل محمدی هم این مسائل را پذیرفته است و به خریدار جدید مجوز فعالیت می دهد. از طرفی مدیر کل ورزش و جوانان تهران اعلام کرده شرکت طلاییه پیش از شروع فصل برای حمایت مالی از باشگاه نفت، 120 میلیون تومان به ما داده که این امر کذب است. گل محمدی باید نسبت به این ادعا پاسخگو باشد و به دلیل این ادعای کذب از او شکایت می کنیم. نمی دانیم چرا گل محمدی هر حرفی را که دیگران می زنند به راحتی باور می کند و این امر برای ما عجیب است.

سخنگوی باشگاه نفت تهران ادامه داد: مدیران وزارت نفت و گل محمدی در جلسه ای به گلرخسار اعلام کردند در صورت رفع مشکلات مالیاتی و پرداخت مبلغ قرارداد بازیکنان، انتقال باشگاه نفت قطعی می شود. گل محمدی هم در نامه ای مکتوب به هیئت واگذاری تصریح کرد مالک باشگاه به تعهداتش عمل کرده و انتقال رسمی از نظر اداره کل ورزش و جوانان بلامانع است و مسائل 2 روز اخیر نشان می دهد او نامه و امضاء خودش را هم قبول ندارد.

 او درباره بحث سرمربیگری علی کریمی در نفت تهران و تکلیف قرارداد حمید درخشان با این باشگاه اظهار داشت: اطلاعی از سرمربیگری علی کریمی ندارم اما اعتقاد دارم درصورتی که انتقال باشگاه نفت قطعی باشد، این امر غیرقانونی و تخلف است.

سخنگوی نفت تهران درمورد اخلال در سایت این باشگاه بیان کرد: متاسفانه مسئول پشتیبانی سایت باشگاه پاسخگو نیست. این فرد از زمان مدیریت قنبرزاده در باشگاه نفت حضور داشت و با ما هم همکاری می کرد اما باید پاسخ دهد چه دلیلی وجود دارد تا همزمان با مسائل اخیر، سایت باشگاه هم از دسترس خارج شود. البته همچنان از طریق صفحات مجازی اخبار باشگاه نفت را اطلاع رسانی می کنیم.

 انتهای پیام/

اظهارات قدوسی درباره واگذاری باشگاه نفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار