سرهنگ قاسم آبادی:

سارق حرفه ای پایتخت به دام پلیس افتاد

رئیس کلانتری 108 نواب از دستگیری یک سارق حرفه ای منزل معروف به علی سیاه مخدر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ مسلم قاسم آبادی رئیس کلانتری 108 نواب اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت از منزلی در خیابان امام، کوچه اتابکی که سارقین اقدام به سرقت 9 دستگاه گوشی موبایل کرده بودند و از سارقین یک عدد تیغ موکت بری به جا مانده بود، عوامل تجسس جهت بررسی موضوع به محل اعزام و به بررسی موضوع پرداختند.

وی افزود: با بررسی به عمل آمده مشخص شد در زمان سرقت دو نفر از سارقان حرفه ای به نامهای "ع.م" معروف به "ع. سیاه" و "ع.ا"در محل تردد داشته و تیغ موکت بری کشف شده هم در دست آنها دیده شده است.

سرهنگ قاسم آبادی بیان کرد: با اطلاعات به دست آمده،شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار عوامل این یگان قرار گرفته و با پایش های صورت گرفته مشخص شد یکی از متهمان به نام "علی سیاه" در پاتوقی در خیابان مالک اشتر پارک چناران حضور داردکه عوامل به محل اعزام شدند.

وی گفت: با بررسی ها محل معلوم شد که متهم در پاتوق مورد نظرمخفی شده است، در نهایت متهم با رعایت اصل غافلگیری دستگیر و در بازرسی از وی 3 دستگاه گوشی موبایل و یک پرنده مینا کشف شد.

رئیس کلانتری 108 نواب بیان کرد: متهم که دارای چندین فقره سابقه سرقت بوده پس از اخذ دستور قضایی برای تحقیقات تکمیلی تحویل پایگاه هشتم آگاهی شد.

انتهای پیام/

علی سیاه مخدر به دام پلیس افتاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۱۷ شهريور ۱۳۹۶
باید این سارقان مجازات بشن
آخرین اخبار