از «آموزش صلح به کودکان» در قالب تئاتر تا پرده‌خوانی و تک‌نوازی

برنامه‌های دو بخش نمایش و موسیقی پنجمین جشنواره بین‌المللی «هنر برای صلح» اعلام شد.

از «آموزش صلح به کودکان» در قالب تئاتر تا پرده‌خوانی و تک‌نوازیبه گزارش حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛همزمان با هفته جهانی صلح، از 21 تا 30 شهریورماه خانه هنرمندان میزبان پنجمین جشنواره بین‌المللی «هنر برای صلح» خواهد بود. در این رویداد هنری که هنرمندان 30 کشور حضور دارند، 240 هنرمند به ارائه آثار خود در بخش‌های تجسمی، موسیقی، فیلم و نمایش خواهند پرداخت.

پنجمین جشنواره بین‌المللی «هنر برای صلح» در بخش‌های موسیقی و نمایش میزبان برنامه‌های متنوعی خواهد بود. این رویداد هنری که از روز 21 شهریورماه افتتاح خواهد شد، همه روزه تا 30 شهریورماه از ساعت 17 تا 20 در فضاهای باز خانه هنرمندان میزبان گروه‌های موسیقی و نمایش خواهد بود.

در بخش نمایش، گروه تئاتر قاصدک با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از 21 تا 24 شهریورماه از ساعت 17 نمایش‌هایی را با موضوع کودکان و صلح در محوطه باز خانه هنرمندان اجرا خواهد کرد. این نمایش‌ها بر اساس شعار پنجمین جشنواره بین‌المللی «هنر برای صلح» که «آموزش صلح به کودکان» است به اجرا در خواهد آمد. همچنین روز 30 شهریورماه همزمان با آغاز ماه محرم در بخش نمایش، اجرای پرده‌خوانی نیز صورت خواهد گرفت.

بخش موسیقی پنجمین جشنواره بین‌المللی «هنر برای صلح» نیز از 21 شهریورماه ساعت 18 تا 20 با پرفورمنس موسیقی گروه بنفش به سرپرستی پیمان ابدالی آغاز خواهد شد. در این بخش که تا 29 شهریورماه ادامه دارد، کنسرت فرمان فتحعلیان، اجرای موسیقی بی کلام سی‌تار و طبلا استاد علی بروجردی، تکنوازی گیتار پاپ شهریار طبری بر اساس ترانه‌های قدیمی، کنسرت موسیقی تلفیقی گروه بنفش پیمان ابدالی با اشعار فارسی به زبان انگلیسی و اجرای گروه کر نابینایان همراه است.

پنجمین جشنواره بین‌المللی «هنر برای صلح» از 21 تا 30 شهریورماه به دبیری فریدون فربود در بخش‌های تجسمی، موسیقی، فیلم و نمایش در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار