روابط عمومی فولاد مبارکه اعلام کرد:

تولید 116 ذوب با افزایش هماهنگی بین واحدهای تولید

رکورد تولید در فولادسازی فولاد مبارکه با تولید 116 ذوب با تناژ 21 هزار و 315 تن فولاد مذاب و تولید 20 هزار و 746 تن تختال در ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم فولاد مبارکه شکسته شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه، رکورد تولید در فولادسازی فولاد مبارکه با تولید 116 ذوب با تناژ 21 هزار و 315 تن فولاد مذاب و تولید 20 هزار و 746 تن تختال در ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم فولاد مبارکه شکسته شد.

در همین راستا محمدرضا بنائیان با تائید این خبر اظهار داشت: افزایش بهره‌وری و استفاده بهینه از تجهیزات دو عامل اصلی در کسب این رکورد بودند و با توجه به رکوردهای پیشین این واحد در سال جاری که سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نیز نام‌گذاری شده است، راه دست یافتن به اهداف سالانه را هموارتر کرده است.

وی در رابطه با رکورد قبلی که در این واحد به ثبت رسیده بود، افزود: رکورد قبلی تولید روزانه در کوره‌های قوس الکتریکی را مربوط به 19 اردیبهشت سال جاری و به میزان 115 ذوب در کوره‌های قوس الکتریکی و تولید 20 هزار و 532 تن تختال در ماشین‌های ریخته‌گری اعلام کرد.

مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم فولاد مبارکه در ادامه به سایر عوامل تأثیرگذار در ثبت این رکورد اشاره و تصریح کرد: همکاری مناسب ناحیه آهن‌سازی، تخلیه مناسب ذوب در کوره‌های قوس الکتریکی بافاصله زمانی 99 دقیقه، آماده به کار بودن جرثقیل‌ها برای انتقال ذوب، آماده به کار بودن ماشین‌های ریخته‌گری، متوسط عرض مناسب اعلام‌شده از طرف قسمت برنامه‌ریزی و همچنین آماده‌سازی مناسب ذوب (از نظر زمان، دما و آنالیز) و ارسال به ریخته‌گری از دیگر دلایل دستیابی به این رکورد بوده است.

وی با تأکید بر ضرورت تثبیت این شرایط و لزوم دستیابی به رکوردهای بالاتر بیان داشت: به‌ یقین با افزایش هماهنگی و همدلی همه واحدهای مربوطه می‌توان به موفقیت‌های بیشتر و تداوم رکود در فولادسازی رسید.

بنائیان در پایان از تلاش تمامی کارکنان ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم قدردانی کرد و اذعان داشت: حمایت‌های مدیریت ارشد سازمان در تحقق اهداف شرکت همواره مشوق کارکنان بوده و راه رسیدن به اهداف را تسهیل کرده است.

 

انتهای پیام/م

 

ثبت رکورد جدید تولید در فولادسازی فولاد مبارکه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.