رسایی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

احزاب در کشور چارچوب مشخصی ندارند/تشکل‌های قاعده‌مند باید ایجاد شوند

عضو جبهه پایداری گفت: احزاب در کشور چارچوب مشخص ندارند و حد و مرزهای آن ثابت نیست.

رساییحمید رسایی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه در کشور ما حزب به معنای رایج در دنیا وجود ندارد، گفت: احزاب در کشور چارچوب مشخص ندارند و حد و مرزهای آن ثابت نیست، عمدتاً یک طیف و گرایش هستند که افراد در قالب آن فعالیت می‌کنند و موقع انتخابات به صحنه می‌آیند.

عضو جبهه پایداری تصریح کرد: مردم، نخبگان و گروه‌های مرجع باید تکلیف خود را با این وضعیت مشخص کنند و به سمت ایجاد احزاب قاعده‌مند بروند و یا افرادی که در طول سال‌های مختلف هویت سیاسی خود را نشان داده‌اند، روی کار بیایند.

رسایی ادامه داد: افرادی که هویت سیاسی خود را نشان داده‌اند به کسانی که بی‌هویت هستند شرف دارند و من حتی برخی از اصلاح طلبان که چارچوب و هویت مشخصی دارند را به کسانی که نزدیک انتخابات رنگ و بوی حزب غالب می‌گیرند، ترجیح می‌دهم.

وی با اشاره به اینکه برخی افراد هنگام انتخابات حرف‌هایی می‌زنند که به مجلس راه یابند، اظهار کرد: آنها بعد از آنکه به مجلس وارد می شوند به وعده هایشان عمل نمی کنند و این وضعیت در بین هر دو جریان سیاسی وجود دارد و ارتباطی به رویکرد سیاسی ندارد، بلکه به خاطر نبود ایدئولوژی سیاسی و اعتقادی در فرد است که سبب می‌شود چنین وضعیتی به وجود آید.

انتهای پیام/

 

وضعیت احزاب در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار