پربازدیدهای علمی پزشکی؛

زمان اعلام نتایج کارشناسی دانشگاه آزاد/معجزه حمام‌کردن در درمان دیابت/ماجرای مدرسه پلمپ شده ایرانی در امارات/خبر خوش برای حق التدریس‌های آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

۲۳ شهریور؛ زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

رئیس مرکز سنجش و آموزش دانشگاه آزاد با بیان اینکه نتایج کنکور ۹۶، ۲۳شهریور اعلام می‌شود، گفت: این مسئله در صورتی تحقق می‌یابد که سازمان سنجش اطلاعات لازم را به موقع ارائه دهد.

با حمام رفتن دیابت خود را درمان کنید

استحمام با میزان آب استاندارد و حفظ نظافت شخصی برای سلامتی بدن بسیار مفید است، اما می‌توان با رویکرد درمانی به استحمام نگریست و برای برطرف کردن برخی بیماری‌ها از آن استفاده کرد.

جزئیات پلمپ مدرسه ایرانی در شارجه امارات

معاون امور بین الملل و مدارس خارج از کشور گفت: مشکلات سیاسی باعث تعطیلی مدرسه ایرانی در شهر شارجه کشور امارات شده است.

دخالت افراد فاقد صلاحیت و بدون مجوز در امر درمان، تخلف است

انجمن علمی طب ایرانی با انتشار بيانيه‌ای به ظهور جریانات خاصی در محافل عمومی و مذهبی با عنوان طب اسلامی، واکنش نشان داد.

حق التدریس‌ها امسال دغدغه معوقات ندارد/ پرداخت معوقات باقی مانده تا ۲ هفته آینده

رئیس امور آموزش و پرورش سازمان برنامه و بودجه گفت: معوقات حق التدریس‌ها به شرط موجود بودن نقدینگی تا ۲ هفته آینده پرداخت می‌شود.

استرس و غذاهای چرب عامل اصلی بروز انواع سرطان

متخصص رادیولوژی و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، گفت: استرس های روزانه و مصرف غذاهای چرب و مضر از عوامل اصلی بروز سرطان است.

اطلاعيه در خصوص زمان اعلام اسامی پذيرفته‌شدگان نهايی دوره‌های كاردانی

سازمان سنجش آموزش كشور درخصوص زمان اعلام اسامی پذيرفته‌شدگان نهايی آزمون كاردانی نظام‌جديد اطلاعیه‌ای صادر کرد.

ثبت‌نام کاروان‌های دانشجویی اربعین از اول مهر آغاز می شود

مسئول قرارگاه نور سازمان بسیج دانشجویی گفت: ثبت نام کاروان های دانشجویی برای اعزام به پیاده روی اربعین از اول مهر آغاز می شود.

توجه به آسیب‌های روانی حوادث مغفول مانده است/ افسردگى و خودكشى به دنبال بروز حادثه

سوری گفت: به طور سنتی بیشتر رویکردها برای کنترل عوارض ناشی از حوادث از بعد جسمانی است و مسائل روحی مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

انبه؛ میوه ای درمانگر با خواص باورنکردنی

بیماری‌های قلبی و مزمن تهدیدی جدی برای حیات انسان هستند، اما برای پیشگیری و کنترل این بیماری‌های خطرناک در کنار روش‌های درمانی می‌توانید از خواص میوه‌های طبیعی نیز بهره بگیرید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار