مدیر کل صداوسیمای مرکز یزد ؛

رسانه بسترساز توسعه است/راه اندازی پوشش دیجیتال روستای قطرم درآینده نزدیک

مدیر کل صداوسیمای مرکز یزد گفت: تا یک ماه آینده پوشش دیجیتال روستای قطرم راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  احمد پهلوانیان مدیر کل صداوسیمای مرکز یزد در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه و خبرنگاران بافق رسانه را بستر ساز توسعه عنوان کرد و گفت:اصحاب رسانه بافق توانسته اند این بستر را ایجاد کنند.

پهلوانیان افزود: سرعت اطلاع رسانی دربافق بالاست و فضای رسانه ای این شهرستان علاوه بر درست و صریح بودن نجیب و ساده است.

وی تصریح کرد:در دنیا صنایع دارای مسوولیت اجتماعی هستند و باید حرکت عام المنفعه داشته باشند.

مدیر کل صداوسیما مرکز یزد خاطر نشان کرد: شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در این مقوله به خوبی و شایستگی ورود کرده و مشارکت قابل قبولی را در در ایجاد زیرساخت ها و پوشش شبکه های دیجیتالی داشته است.

پهلوانیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه اعتبار در رابطه باپوشش دیجیتال در کشور 50درصد از استان و 50درصد از صداوسیما تامین می شود عنوان کرد:پوشش دیجیتال روستای شادکام این شهرستان به طور آزمایشی راه افتاده و تا یک ماه آینده پوشش دیجیتال روستای قطرم نیز راه اندازی می شود.

وی در رابطه با پخش زنده تلویزیونی در شهرستان ها بیان داشت:برای نخستین بار در سال گذشته بخش زنده اخبارانتخابات در 10شهرستان و شب احیا و راهپیمایی قدس در 5شهرستان صورت گرفت.

مدیر کل صداوسیما مرکز یزد همچنین بر لزوم دیده شدن فضای مجازی و مطبوعات استان تاکید کرد و گفت:تمام خبر هایی که منتشر داده می شود باید با نام همان خبرگزاری درج شود.

پهلوانیان افزود:مردم باید مکتوب بخوانند که جامعه ما فرهیخته شود که کتاب رسانه نخبگان و تلویزیون رسانه توده است.

انتهای پیام/ ی

راه اندازی پوشش دیجیتال روستای قطرم درآینده نزدیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار