هزینه هزار میلیاردی در حوزه سلامت مازندران

استاندار مازندارن از هزینه هزار میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت‌ها و خدمات بهداشتی و درمانی، ۴ سال گذشته در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، ربیع فلاح جلودار در آئین تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به مشکلات بیمارستان‌ها در گذشته اشاره کرد و گفت: امروز بیش از ۸۶ درصد مردم از اقدامات حوزه سلامت و درمان رضایت دارند.


استاندار مازندارن با بیان اینکه در برنامه چهارم و پنجم توسعه به توسعه حوزه سلامت اشاره شده است و در برنامه ششم هم یکی از برنامه‌های مهم است، افزود: بیش از یک هزار میلیارد تومان طی ۴ سال گذشته در حوزه سلامت استان هزینه شده است که از این رقم بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان در حوزه زیرساخت بوده است.


وی ضرورت آموزش همگانی و ارتقای سواد مردم در حوزه سلامت را یادآور شد و گفت: باید از رسانه‌ها در جهت اطلاع رسانی در حوزه سلامت بیشتر استفاده شود.


فلاح به راه اندازی پرونده الکترونیک اشاره کرد و افزود: استان مازندران در اجرای طرح پزشک خانواده پیشرو است و در این حوزه نیز باید برخی مشکلات برطرف شود.


استاندار مازندران خواستار همکاری بیشتر مسئولان در حوزه سلامت شد و گفت: بیش از ۷، ۰ درصد خدمات بهداشتی در حوزه وزارت خانه‌هایی خارج از وزارت از بهداشت است.


فلاح از دکتر جانبابایی به عنوان مدیری جهادی و شخصیتی ارزشمند و علمی یاد کرد و گفت: خوشحالیم که این نیروی مجرب دیار مازندران در جایگاه ملی و در مسئولیت درمان کشور نقش آفرینی می‌کند.


وی همچنین برای دکتر موسوی رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی مازندران آرزوی موفقیت کرد.


انتهای پیام/ع


۱۰۰۰ میلیارد تومان در حوزه سلامت مازندران صرف شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار