کولاکوویچ: ایران شگفتی‌ساز روز نخست شد/ هدف اصلی پیروزی و کسب نتیجه بود

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در مسابقات جام قهرمانان بزرگ جهان به دنبال اهداف و آرزوهای خود هستیم و در روز نخست با شکست ایتالیا شگفتی‌ساز شدیم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ایگور کولاکوویچ در نشست خبری پس از پیروزی تیم ایران برابر ایتالیا افزود: امروز برابر تیم قدرتمندی همچون ایتالیا بازی کردیم. ایتالیا نایب قهرمان المپیک و یکی از بهترین تیم های اروپاست.

او با یادآوری اینکه تیم ایران در هفته نخست لیگ جهانی سه بر صفر مغلوب ایتالیا شد، گفت: می توانستیم این بازی را با نتیجه سه بر یک ببریم، اما اینگونه نشد. البته هدف اصلی پیروزی و کسب نتیجه بود.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران تصریح کرد: در این مسابقات به دنبال اهداف و آرزوهای خود خواهیم بود. به دنبال شگفت زده کردن تیم های قدرتمند جهان هستیم تا سورپرایز مسابقات باشیم. خوشحالم که اولین سورپرایز مسابقات به دست آمد.

او درباره دیدار ایران و ایتالیا گفت: ایتالیا در مسابقه با ایران اشتباهات زیادی در سرویس مرتکب شد که این اشتباهات به ایران کمک بسیار زیادی کرد. البته ناگفته نماند که برخی از سرویس های ایتالیا هم پرخطر و پرفشار بود و خط دفاعی ایران را تحت فشار قرار داد.

کولاکوویچ افزود: ایتالیایی ها در دفاع روی تور هم خیلی خوب کار کردند. تیمی که خوب دفاع کند، ضد حملات خوبی را نیز پیاده می کند. در لیگ جهانی، شرایط فراهم نشد تا بتوانیم در دفاع خوبی باشیم، اما در این بازی امروز در دفاع خوب کار کردیم.

او در ادامه تاکید کرد: تیم ایران مقابل ایتالیا خوب کار کرد. در همه ست ها بجز ست اول و پنجم، سطح بازی بسیار نزدیک پیش رفت. خوشحالم که با وجود همه سختی ها، توانستیم پیروز میدان باشیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره دیدار با آمریکا در دومین روز این رقابت ها گفت: انتظار بازی دشواری برابر آمریکا داریم. همانطور که می دانید آمریکا با تمام بازیکنان و ستاره های المپیکی خود وارد این مسابقات شده است. چالش بزرگی را پیش روی خود احساس می کنیم و بازی دشواری را پیش رو خواهیم داشت. در بازی امروز پنج ست بازی کردیم و دو سه ساعتی را در رقابتی سخت بودیم. اما برای بازی فردا هم باید با نیرویی جدید برابر آمریکا قرار بگیریم. امیدوارم بهترین نتیجه ممکن را به دست آوریم و تلاشمان را خواهیم کرد.

او در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا دومین سورپرایز را با شکست تیم آمریکا رقم خواهید زد؟ گفت: شانس و فرصت در هر بازی برای ایران وجود دارد. برابر آمریکا، برزیل، فرانسه و ژاپن. همه این تیم ها قدرتمند هستند. آمریکا دارنده مدال برنز المپیک است. برزیل هم که قهرمان المپیک است. ژاپن هم قدرتمند است و امتیاز میزبانی دارد. فرانسه هم که قهرمان اروپا و قهرمان لیگ جهانی است. همه این تیم ها قدرتمند هستند و ایران شانس پیروزی برابر همه این تیم ها را دارد تا سورپرایزهای بعدی را رقم بزنیم.

تیم ملی والیبال ایران ظهر امروز در نخستین دیدار خود در مسابقات جام قهرمانان بزرگ مردان جهان موفق به شکست سه بر دو ایتالیا شد تا فردا (چهارشنبه) در دومین دیدار خود در این رقابت ها به مصاف آمریکا برود.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم ملی والیبال پس از پیروزی مقابل ایتالیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار