گمانه زنی های درباره جابه جایی استاندار

برخی سایتها و فضای مجازی از جابه جایی استانداران کهگیلویه و بویراحمد و لرستان خبر دادند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ گفته می شود به زودی سید موسی خادمی به عنوان استاندار لرستان و هوشنگ بازوند به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد معرفی میشوند.


استاندار لرستان 3 روز پیش در حاشیه جلسه کارگروه گردشگری و میراث فرهنگی استان لرستان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد در رابطه با مطرح شدن تغییر استاندار لرستان در فضای مجازی گفت: با وجود اینکه گفته می‌شود بازوند احتمالا استاندار استان دیگری می شود اما تا این لحظه هیچ شخصی نه رسمی و نه غیر رسمی با من صحبتی نداشته است بنابراین این موضوع کاملاً کذب است.


هوشنگ بازوند افزود: در بحث تغییر کسی با من صحبت نکرده است ضمن اینکه اصل تغییر را باید بپذیریم چرا که تغییر کار خوبی است از این رو انتظار می‌رود وقتی استانداری تغییر می‌کند برداشت بد نشود چرا که تغییر کاربردی است و می‌تواند امید ایجاد کند.


استاندار لرستان عنوان کرد: بنده سرباز هستیم و هرکجا که بگویند در این نظام جمهوری اسلامی خدمت می‌کنم، وزارت کشوری هستیم بنابراین تابع وزیر کشور هستیم.


یکی از مدیران کل استانداری کهگیلویه و بویراحمد هم با بیان اینکه تغییر استاندار قطعی است گفت: این موضوع در جلسه امروز هیات دولت مطرح و اعلام می شود.


وی که نخواست نامش فاش شود ادامه داد: قرار است آقای موسی خادمی به عنوان استاندار جدید استان لرستان معرفی شود.


این مدیر استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بر اساس نقل قول استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد در جلسه امروز هیات دولت معرفی می شود افزود: گفته می شور آقای علی محمد احمدی معاون سابق آقای تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت و رئیس کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد معرفی خواهد شد.


علی محمداحمدی از نماینده سابق مردم دهلران در استان ایلام در مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام/د

معرفی استاندار کهگیلویه وبویراحمد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.