کریمی: بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس سنگ تمام گذاشتند/ قرار نیست هر کسی بازیکن خوبی بود، مربی خوبی شود

سرمربی تیم نفت طلاییه گفت: بازیکنان و کادر فنی تیم ملی عملکرد قابل قبولی داشتند و امیدوارم در آسیا قهرمان شوند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی کریمی، سرمربی تیم نفت طلاییه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار کرد: این مسابقه، نخستین دیداری است که در خدمت تیم نفت هستم و همان‌طور که همه می‌دانید،  اتفاقات بسیاری برای تیم نفت رخ داد و تمرینات این تیم هشت روز تعطیل شد و پس از آن تعطیلات، تعطیلات دیگری هم برای اردوی تیم ملی شکل گرفت، اما ما در این مدت که تیم را در اختیار گرفتیم ، تلاش کردیم روی مسائل روحی و روانی بچه‌ها کار کنیم تا در هفته‌های بعدی بتوانیم روی برنامه‌های‌مان کار کنیم و بتوانیم تیم را به شرایط ایده‌آل برسانیم.

او درباره دیدار تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز بیان کرد: گسترش بازیکنان خوب و تاثیرگذاری دارد و شرایط جدول طوری رقم خورد که آنها در قعر جدول قرار بگیرند.  به نظرم بازی فردا بازی خوبی خواهد شد و هر تیمی که بتواند خوب بازی کند می‌تواند پیروز شود.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد پیروزی دیشب شاگردان برانکو مقابل الاهلی عربستان گفت: ابتدا به هواداران تیم پرسپولیس تبریک بگویم که پس از مدت‌ها تیم محبوب‌شان موفق شد جزو چهار تیم برتر آسیا شود و امیدوارم بتوانند قهرمانی در آسیا زا نیز جشن بگیرند. کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس سنگ تمام گذاشتند و  امیدوارم بتوانند به مراحل بعدی و قهرمانی آسیا دست پیدا کنند.

کریمی درخصوص جوانگرایی تیمش خاطرنشان کرد: جوان‌گرایی را پیش از فصل هم در دستور کار قرار دادیم اما شرایطی رخ داد که نتوانستیم ادامه دهیم و هدفمان این است تیم جوان و با تجربه ای آماده کنیم، زیرا به نظر عقلانی هم درست نیست که تیم به طور کامل جوان باشد.

سرمربی تیم نفت طلاییه درباره حضور این تیم در جام حذفی و مدت قراردادش هم اظهار کرد: زمان قرارداد من با نفت 2 فصل است و در جام حذفی نیز تمام تلاشمان را می کنیم  تا مثل دیگر تیم‌ها نتایج خوبی بگیریم و بتوانیم   از عنوان قهرمانی‌مان دفاع کنیم.

او درباره انگیزه اش برای حضور روی نیمکت نفت نیز اظهار کرد: دوران مربیگری با بازیگری تفاوت بسیاری دارد و  نمی‌شود گفت هرکسی که بازیکن خوبی بوده است، مربی خوبی هم خواهد شد، وارد راه سختی شدیم و در مربیگری تجربه حرف اول را می زند و من هم تلاش می کنم تا از تجارب دوستان و مربیان  استفاده کنم و طبیعتاً راهی که وارد آن شدیم راه سختی است، هدفم انجام یک کار بزرگ برای فوتبال است و امیدوارم بتوانم قدم بلندی برای فوتبال بردارم.

کریمی ادامه داد: در گذشته مربی بسار باتجربه ای در امارات داشتم که همیشه می‌گفت، من هر وقت که وارد یک تیم می‌شوم، چمدانم را کامل باز نمی‌کنم و فقط در آن را در مواقعی که به آن احتیاج دارم، باز می‌کنم. همیشه به حرف ایلاچی گوش می کنم و شرایط برای ما مربیان همیشه ثابت نیست، اما امیدوارم که اگر هم از فوتبال کنار رفتیم یک کار خوب به یادگار بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت طلاییه در پایان درباره اینکه آیا کارت بازی او برای دیدار فردا برابر گسترش فولاد صادر شده است یا نه، توضیح داد: قرار بود، کارت بازی امروز صادر شود، اما اینکه روی نیمکت بنشینم یا ننشینم خیلی مهم نیست. تیم ما در بازی‌های گذشته موفق به کسب یک برد، 2 شکست و 2 تساوی  شده است که در آن بازی هم سرمربی تیم روی نیمکت نبوده، پیروز شدیم، امیدوارم بتوانیم مقابل این تیم به پیروزی برسیم و اگر کارت رسید روی نیمکت می نشینم و اگر هم نرسید از روی سکوها تیم را هدایت می کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار