بهره مندی بیش از 9 هزارو 500 مددجو از برنامه های تابستانه کمیته امداد استان

امسال 9هزار و 680 مددجوی تحت حمایت از برنامه های تابستانی کانون های کمیته امداد آذربایجان غربی بهره مند شدند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد آذربایجان غربی در گفتگو با  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ در این زمینه گفت: از این تعداد 3 هزارو 800 نفر بانوان سرپرست خانوار و 5 هزارو 880 نفر دانش آموز و دانشجویان دختر و پسر را شامل می شود.

سعید لطف الله زاده افزود: این افراد در 25 کانون فرهنگی کمیته امداد، از برنامه های آموزشی، هنری، تفریحی و مهارتهای ویژه بانوان سرپرست خانوار در طول تابستان بهره مند شدند.

وی در خصوص میزان استقبال مددجویان از برنامه های تابستانی کانون های فرهنگی کمیته امداد گفت: حضور مددجویان در این کانون ها نسبت به مدت مشابه سال قبل 20 درصد افزایش داشته است.

لطف الله زاده کانون های فرهنگی و تربیتی این استان را بستر مناسبی برای فعالیت و آموزش دانش آموزان و زنان سرپرست خانوار تحت حمایت امداد برشمرد و افزود: دانش آموزان در رشته های هنرهای تجسمی، نمایشی، تواشیح، کتابخوانی، فعالیتهای ورزشی، احکام و روشهای ارتباطی با خانواده و اجتماع آموزش می بینند و زنان سرپرست خانوار نیز در رشته های اخلاق، احکام، قرآن، عقل و معاش، آسیب های اجتماعی و اصول فرزند پروری آموزش های لازم را فرا می گیرند.

وی گفت: یکی از اهداف کمیته امداد در راه اندازی و تجهیز کانون های تابستانی و مراکز فرهنگی، شناسایی استعدادهای دانش آموزان است که از این راه دریچه های جدیدی برای توانمندسازی خانواده ها گشوده می شود.

انتهای پیام/ح

تابستان سال جاری 25 کانون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان غربی برنامه های مختلف را به مدد جویان ارائه کردند

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.