مهاباد؛

معرفی 5 بانوی برتر بخش حفظ و معارف حدیث کشور

5 بانوی برتر بخش حفظ و معارف حدیث ، چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در ارومیه ، معرفی شدند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد  ، رئیس ستاد اجرایی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم گفت: با رای هیات داوران، نفرات اول تا پنجم رشته حفظ و معارف حدیث معرفی شدند .


حجت الاسلام ناصر جوانبخت افزود: در پایان رقابت های این رشته، لیلا سلیمانی سروستانی از فارس، مهدیه صحرانورد از مرکزی و خدیجه خسروی تبار از گلستان رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.


رئیس ستاد اجرایی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم  افزود: همچنین پگاه واعظی از کرمانشاه و فاطمه غلامی از اصفهان در این رقابت به رتبه های چهارم و پنجم دست یافتند.


وی اظهار کرد: رشته حفظ و معارف حدیث از جمله رشته های جدید در مسابقات قرآنی است که امسال استقبال خوبی از این رشته صورت گرفت.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی بیان کرد: 15 شرکت کننده در رشته حفظ و معارف حدیث چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش خواهران به رقابت پرداختند که 5 نفر از آنها به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.


مرحله کشوری چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف از 11 شهریورماه جاری در ارومیه آغاز شده و تا بیست و ششم همین ماه با شرکت 900 نخبه قرآنی از سراسر کشور ادامه دارد.
انتهای پیام/ع

چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف در ارویه و در بخش خواهران همچنان ادامه دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.