مسئول روابط عمومی هیئت هندبال کهگیلویه وبویراحمد

حضور دو تیم استان در رقابت‌های هندبال قهرمانی کشور

دو تیم هندبال جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد در رقابت‌های قهرمانی کشور حضور دارند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  مسئول روابط عمومی هیئت هندبال استان گفت: رقابت‌های جوانان هندبال باشگاه‌های کشور در شهر قائنات استان خراسان در حال برگزاری است که دو تیم جوانان فراز بام دهدشت و نفت و گاز گچساران در این رقابت‌ها حضور دارند.


مریم اسکندری در خصوص گروه بندی دو تیم استان در این مسابقات افزود: تیم فرازبام دهدشت در گروه C، با تیم‌های طلای سرخ قائنات، پیشگامان یزد، هیات هندبال مراغه و بیمه ایران ایرانشهر هم گروه است و تیم نفت و گاز گچساران در گروه D، با تیم‌های هیات هندبال قم، امیر سامان مهدی شهر (سمنان)، فولاد مبارکه سپاهان و بستنی قدس ملاثانی اهواز هم گروه است.


وی در خصوص نتایج این دو تیم هم افزود: تیم فراز بام دهدشت در این رقابت‌ها با نتایج درخشان صعود خود را به مرحله بعدی این رقابت‌ها مسجل کرده و توانسته با سه پیروزی مقابل تیم‌های هیئت هندبال مراغه، طلای سرخ قائنات و بیمه ایران ایرانشهر راهی مرحله بعدی این مسابقات شود.


مسئول روابط عمومی هیئت هندبال استان در خصوص نتایج تیم هندبال جوانان نفت و گاز گچساران گفت: تیم هندبال نفت و گاز گچساران در مرحله نخست این مسابقات با تساوی مقابل تیم هیئت هندبال قم، باخت برابر تیم امیر سامان مهدی شهر سمنان و پیروزی مقابل تیم بستنی قدس خوزستان امیدوار به صعود از این گروه است و امیدواریم با پیروزی در بازی آخر راهی مرحله بعدی این مسابقات شود.


مریم اسکندری در ادامه از حضور کوبل داوری هندبال استان در این رقابت‌ها خبر داد و افزود: رهام تقویان و وحید افرا دو تن از داوران جوان استان در این مسابقات حضور دارند و تاکنون قضاوت‌های خوبی از خود به نمایش گذاشته و شانس قضاوت در مرحله بعدی این مسابقات را نیز دارند.

انتهای پیام/د

رقابتهای هندبال قهرمانی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.