قالیباف در جشن چهار سالگی دکتر سلام:

هر موقع به جوانان اعتماد کردیم، نتیجه گرفتیم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر بخواهیم یک نمونه موفق از آن نگاه دقیق و عمیق رهبری در موضوع آتش به اختیار را نام ببریم، قطعا یکی از آنها مجموعه دکتر سلام است.

هر موقع به جوانان اعتماد کردیم، نتیجه گرفتیمبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد باقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جشن چهار سالگی دکتر سلام اظهار داشت: اگر بخواهیم یک نمونه موفق از آن نگاه دقیق و عمیق رهبری در موضوع آتش به اختیار را نام ببریم قطعا یکی از آنها مجموعه دکتر سلام است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  با بیان اینکه هر موقع به جوانان اعتماد کردیم نتیجه گرفتیم چه در پیروزی انقلاب اسلامی و چه در دوران دفاع مقدس، افزود: هر جا پشت خاکریزها ماندیم و پیش نرفتیم آنجا جایی بود که به جوانان اعتماد نکردیم.

وی با بیان اینکه امروز دکتر سلام یک نمونه از حرکت‌های مردمی اجتماعی، فرهنگی و سیاسی موفق بدون تشریفات از پایین به بالا نه از بالا به پایین است، گفت: انقلاب ما برای پیشرفت به یکایک جوانان کشور همچون شما نیازمند است و راه حل برطرف شدن چالش ها اعتماد به جوانان است.

قالیباف با بیان اینکه اگر در شهرداری تهران موفقیتی و خدمتی بوده به‌دلیل حضور و توانمندی جوانان بود، خاطرنشان کرد: متوسط سن کسانی که پروژه‌های تهران را طراحی کرده‌اند زیر 35 سال است.

انتهای پیام/

اگر در شهرداری تهران موفقیتی و خدمتی بوده به‌دلیل حضور و توانمندی جوانان بود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۲۴ شهريور ۱۳۹۶
البته جوانان یک بدی بزرگ هم دارند، به کسی اجازه نمیدهند موفقیتشان را مصادره کنه.
این بر مسئولین و مدیران سخت است!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۱ ۲۴ شهريور ۱۳۹۶
آسونترین کار تو دنیا شعار دادنه
آخرین اخبار