امام باقر(ع): تعیین کنندگان زمان ظهور حضرت مهدی دروغ می‌گویند

عضو کمیسیون سبک زندگی شورای انقلاب فرهنگی گفت: افرادی که برای ظهور حضرت مهدی (عج) زمان تعیین می کنند، به دنبال آن هستند که خود را منتظری واقعی جلوه دهند.

امام باقر(ع): تعیین کنندگان زمان ظهور حضرت مهدی دروغ می‌گویندبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین عباس نصیری فرد، عضو کمیسیون سبک زندگی شورای انقلاب فرهنگی گفت: افرادی که برای ظهور حضرت مهدی (عج) زمان تعیین می کنند، به دنبال آن هستند که خود را منتظری واقعی جلوه دهند در حالی که اگر کسی واقعاَ از اسرار الهی آگاهی داشته باشد، درباره موضوعاتی مهم نظیر زمان ظهورامام دوازدهم (عج) صحبتی را مطرح نمی‌کند.

رئیس اندیشکده راهبردی مطالعات "جهان" افزود: به یاد دارم زمانی نزد یکی از علما رسیده بودیم و با آگاهی از اینکه ایشان با امام زمان (عج) در ارتباط بودند، از ایشان پرسش‌هایی را درباره قائم آل محمد(عج) پرسیدیم؛ اما وی مدام تکذیب کرد و این موضوع به معنای آن است افرادی که به واقع، با امام دوازدهم در ارتباط هستند هیچگاه موضوعی را از این ارتباط بیان نمی کنند.

وی همچنین اظهار کرد: در این راستا باید توجه داشته باشیم افرادی که ارتباطی با امام زمان (عج) ندارند و دنبال کسب جایگاه و یا مرید هستند، انحرافات هایی را در این زمینه وارد می کنند و از موضوعی که اطلاع ندارند به نادرستی سخن می گویند.

نصیری فرد ادامه داد: با توجه به مباحثی که درباره تعیین زمان ظهور امام زمان (عج) مطرح شده بود؛ امام باقر (ع) فرمودند: " کَذَّبَ الوَقاتون" به این معنا که تعیین کنندگان زمان ظهور دروغ می گویند.

این کارشناس علوم قرآنی خاطرنشان کرد:" افرادی که از روی نادرستی از زمان ظهور آقا امام زمان(عج) و یا ارتباط با ایشان سخن می‌گویند، مفهوم انتظار را نزد دیگران خدشه دار می کنند.

منبع: میزان

انتهای پیام/

با تعیین زمان ظهور، خودمان را منتظر واقعی نشان ندهیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سیدهادی علوی تفتی
۱۳:۲۲ ۲۵ شهريور ۱۳۹۶
سلام..خدا قوت..

آقا حضرت مهدی عج هر کجا خدا هست..ایشان هم هستند حضرت حجت عج و شاهد و ناظر بر همه اعمال و کردار و رفتار و بیان همه مردم هستند..و هر کجا صلاح پروردگار باشد ایشان حاضر و ظاهر میشوند . و منتظر واقعی همیشه حضور حضرت حجت عج را باور دارد . در هر کجای جهان باشد..اینقدر بحث و جدل نکنید. بروید عملهایتان را مورد پسند خدا و مورد تائید اقا کنید که ظهورشان اشکار شود . نه الان که هر چی گناهکار و فاسد و فاسق و ظالم و ناعادل تعدادشان بیشتر از مومنین و مومنه ها است..عدالت واقعی را باید پایه گذاری کرد تا ریشه فقر و بدبختی و فساد و اعتیاد و هزار جور معضل اجتماعی برچیده شود..

هر کس دوست دارد حضرت مهدی عج را ملاقات نماید باید در عمل نشان بدهد نه فقط شعار اللهم عجل لولیک الفرج..