سردار سپهر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

شکست حصر دیرالزور مواضع غربی‌ها را نسبت به دولت سوریه تغییر داد

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: شکست حصر دیرالزور مواضع برخی کشورهای غربی را نسبت به دولت سوریه تغییر داد.

شکست حصر دیرالزور مواضع غربی‌ها را نسبت به دولت سوریه تغییر دادسردار محمد حسین سپهرمعاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره تحولات سوریه و شکستن محاصره دیرالزور اظهار کرد: آمریکایی‌ها مدعی بودند که امکان محاصره دیرالزور وجود ندارد اما در میدان عمل دیدیم که ارتش سوریه و مقاومت محاصره دیرالزور را شکستند.

وی افزود: در عملیات شکست حصر دیرالزور که با حضور ارتش سوریه و مقاومت انجام شد، تکفیری‌های داعش مجبور به عقب نشینی و فرار شدند.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: با توجه به موفقیت‌های میدانی ارتش سوریه و مقاومت، برخی کشورهای غربی همچون فرانسه و برخی کشورهای عربی منطقه همچون عربستان دریافته‌اند که دولت سوریه در کار خواهد ماند.

سردار سپهر با بیان موفقیت‌های روز افزون ارتش سوریه در شرق این کشور بیان کرد: کشورهای غربی از مواضع پیشین خود در خصوص دولت سوریه عقب نشینی کرده‌اند که این یک پیروزی بزرگ برای دولت و ملت سوریه است.

وی با اشاره به پیروزی‌های میدانی ارتش سوریه و عراق در برابر داعش و نزدیک شدن موضع ترکیه به ایران؛ تاکید کرد: روسیه که نقشی راهبردی را در سوریه به عهده دارد پذیرفته که منویات محور مقاومت حائز اهمیت است.

گفتنی است؛ ارتش و نیروهای مردمی سوریه و عراق در ماه های اخیر پیروزی‌های چشمگیری را در نبرد با تروریست‌ها بدست آورده اند.

در این پیروزی ها شهرهایی همچون تلعفر و موصل آزاد شد و محاصره شهر راهبردی دیرالزور شکسته شد.

گزارش منابع میدانی نشان می دهد که داعش و تکفیری‌ها بخش‌های قابل توجهی از سرزمین خود را در عراق و سوریه از دست داده اند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار