معاون اجرایی سپاه محمد رسول‌الله (ص) در کرمانشاه:

مسیر شهدا باید سرمشق راه و زندگی جوانان امروزی قرار گیرد

معاون اجرایی سپاه محمد رسول‌الله (ص) گفت: راه شهدا باید سرمشق راه و زندگی جوانان امروزی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ اصحاب کریمی در مراسم یادواره شهدای جاویدالاثر شهرستان سنقروکلیایی که شامگاه پنجشنبه در مسجد جامع حضرت امام خمینی (ره) کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: جریان مقاومت ایران اسلامی مقابل دشمنان به‌عنوان یک جریان ولایتی به دنیا ثابت کرد هرکس مقابل اسلام تشیع بایستد قطعاً با واکنش ایران مواجه خواهد شد.

معاون اجرایی سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران با بیان اینکه این کشور و این مردم بر اساس اعتقادشان رشد کرده و زندگی می‌کنند بیان کرد: هر توطئه‌ای از سوی دشمنان در این کشور صورت پذیرد اعم از سیاسی و غیرسیاسی همه این‌ها بازی برای برهم زدن خط اعتقادی این مردم است.

وی با اشاره به اینکه جوانان ما در دوران دفاع مقدس اجازه نفوذ به آمریکا ندادند و امروز هم مدافعان حرم زندگی، خانواده و حتی فزرندان خود را ر‌ها می‌کنند و جان خود را فدای اعتقاداتشان می‌کنند عنوان کرد: در حالی که به بعضی‌ها برخورده است آن هم کسانی که خانواده‌شان در کنارشان هستند و ثروت و قدرت هم در دست آن‌ها است.

معاون اجرایی سپاه محمد رسول‌الله (ص) گفت: جوانان مدافع حرم شباهت زیادی به جوانان هشت سال جنگ تحمیلی دارند و امیدواریم روزی بتوانیم تمام ابعاد زندگی این شهیدان را رسانه‌ای کنیم.

کریمی افزود: وقتی آن زمان‌ها شیپور جنگ نواخته شد از دانش آموزان گرفته تا دانشجو‌ها کیف و کتاب خود را زمین گذاشته به سنگر جبهه‌ها رفتند، زیرا پیرو راه رهبری و مدافع ارزش‌های اسلامی بودند.

معاون اجرایی سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بیان کرد: در خاکریز جبهه‌ها فقط چند چیز مطرح بود و شهدا بیشتر به نماز اول وقت و شهادت در راه امام حسین (علیه‌السلام) می‌اندیشیدند و اکنون، این راه شهدا باید سرمشق راه و زندگی جوانان امروزی باشد.

وی با اشاره به آثار معنوی ناشی از رویارویی زائران دیگر ملل مسلمان با یادمان‌ها و شهدای جنگ تحمیلی کشور گفت: ما فکر می‌کنیم که این عزیزان با شهدا، یادمان‌ها و مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بیگانه و غیرآشنا هستند، اما واقعیت این است که بعد از وارد شدن در مناطق عملیاتی هنگامی که راوی تنها اسم یادمان و‌اهل‌بیت (علیه‌السلام) را به زبان می‌آورد مشاهده می‌کنیم که چگونه اشک در چشمانشان حلقه زده و منقلب می‌شوند.

معاون اجرایی سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بیان کرد: امروز برخی افراد مطرح می‌کنند به چه دلیل جوان‌های ما برای جنگ به آنجا می‌روند و چه‌مقدار در مقابل این جنگیدن پول می‌گیرند؟ بروید از خانواده شهدای مدافع حرم بپرسید و بدانید که یک ریال هم به مدافعان حرم داده نمی‌شود، اصلاً شما بگویید قیمت کشته شدن به‌دست داعش چند است؟

 

انتهای پیام/پ

 

به چه دلیل جوان‌های ما برای جنگ به سوریه  می‌روند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.