معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرماندار زاهدان؛

واگذاری ۱۲ هزار انشعاب گاز امسال در زاهدان

معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرماندار زاهدان گفت : 12 هزار انشعاب گاز امسال درشهر زاهدان واگذار می شود .

واگذاری ۱۲ هزار انشعاب گاز امسال در زاهدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان  ،شهنوازی معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرماندار زاهدان در جلسه برنامه ریزی و بررسی روند حفاری،لوله گذاری و گاز رسانی شهر گفت:برای انتقال گاز به خانه شهروندان زاهدانی باید ۱۲۵۰ کیلومتر حفاری و لوله گذاری انجام شود.

وی با اشاره به این که در حال حاضر روزانه ۵۰۰ متر از معابراصلی و فرعی حفاری و لوله گذاری می شود ، تاکید کرد : این حفاری و لوله گذاری باید به ۱۰۰۰ متر در روز برسد.

شهنوازی با اعلام این که امسال برای واگذاری۱۲ هزار انشعاب به مشترکان گاز برنامه ریزی شده است، افزو د: تاکنون ۳۲۰۰ علمک گاز نصب شده است وبرای تحقق این طرح ، مردم و دستگاه های اجرایی باید با شرکت گاز همکاری لازم را به عمل آورند.

به گفته وی مناطق زیباشهر، دانشگاه و انقلاب تا پایان آبان زیر پوشش شبکه سراسری گاز قرار خواهند گرفت وزمستان ساکنین این مناطق می توانند از گاز استفاده کنند.

وی تأکید کرد: شرکت گاز ملزم است ظرف مدت ۴۸ ساعت عملیات حفاری و نصب علمک گاز هر خانه را به پایان برساند و ازمهر حفاری و لوله گذاری با توجه به زمان بازگشایی مدارس فقط در معابر فرعی انجام می پذیرد و شهرداری زاهدان مکلف است بلافاصله پس از اتمام لوله گذاری نسبت به ترمیم و بازسازی مسیرهای حفاری شده اقدام کند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار