نجم‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

پاسپورتهای ماشین‌خوان اتباع افغانستانی در کابل صادر می‌شود/خانواده‌ها از تخفیفات صدور پاسپورتها بهره‌مند می‌شوند

معاون سفیر افغانستان در تهران با اشاره به صدور پاسپورت‌های ماشین‌خوان اتباع افغانستانی گفت: تا زمانی که همه مهاجرین پاسپورتهای خود را دریافت کنند، این طرح ادامه دارد.

معاون سفیر افغانستان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:هارون نجم‌پور معاون سفیر افغانستان در تهران در گفتگو با خبرنگار  حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین جزئیات صدور پاسپورتهای ماشین‌خوان برای اتباع افغانستانی مقیم ایران، اظهار داشت: جمع‌آوری اطلاعات شهروندان افغانستانی از چند هفته پیش آغاز شده و پس از بررسی و تایید به کابل ارسال می‌شود تا در آنجا پاسپورتها صادر شوند.

معاون سفیر افغانستان با بیان اینکه روند صدور پاسپورتهای ماشین‌خوان مهاجرین ساکن در ایران بلندمدت است، افزود: نا زمانی که همه اتباع افغانستانی‌ مقیم ایران، پاسپورتهای خود را دریافت کنند، این طرح ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه برخی تخفیفات از سوی مسئولین افغانستانی برای صدور پاسپورتهای ماشین‌خوان مهاجرین ساکن در ایران در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: برای مثال محصلین، زوج‌ها و حتی اطفال می‌توانند تا 20 الی 30 درصد از این تخفیفات بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار