کوثری در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کشورهای غیرمتعهد باید سازمان ملل را در مسئله میانمار تحت فشار قرار دهند

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهای غیرمتعهد در مسئله میانمار باید سازمان ملل را تحت فشار قرار دهند.

کشورهای غیرمتعهد باید سازمان ملل را تحت فشار قرار دهندمحمد کوثری در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در واکنش به سکوت سازمان‌های بین‌المللی در برابر کشتار مردم مسلمانان میانمار گفت: سازمان ملل نسبت به این مسئله و موضوعات اینچنینی برخورد دوگانه دارد.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تا زمانی که کشورها نسبت کشتار مسلمانان در میانمار اقدام اساسی نکنند، همچنان ادامه خواهد داشت اظهار کرد: کشورهای غیرمتعهد و کشورهایی که به معنای واقعی احساس آزادی و استقلال می‌کنند باید سازمان ملل را تحت فشار قرار دهند و در کنار هم باشند.

وی با تاکید بر اینکه این کشورها باید اختیارات کشورهایی که حق وتو دارند محدود کنند گفت: تا زمانی که اقدامی از سوی این کشورها نسبت به سازمان ملل صورت نگیرد این وضعیت ادامه خواهد داشت.

کوثری افزود: اگر ملت‌های مسلمان سران کشورشان را تحت فشار قرار دهند که به وحدت برسند در این صورت می‌توانند در برابر فجایع میانمار اقدامی اثرگذار انجام دهند.

جانشین قرارگاه ثارالله تصریح کرد: این جنایت‌ها توسط کسانی انجام می‌شود که با دریافت جایزه نوبل از سران غرب چراغ سبز دریافت کرده‌اند و در اقدامات جنایت‌کارانه خود جسورتر شدند.

وی درباره زمان بازگشت پیکر شهید حججی به کشورمان گفت: با توجه به اینکه تروریست‌ها بدن این شهید را تکه تکه کرده‌اند و بخش‌های مختلف بدن او هنوز تحویل داده نشده است نمی‌توان برای تشییع زمان دقیقی مشخص کرد.

 

انتهای پیام/

 

سکوت نهادهای بین‌المللی در برابر کشتار مردم مسلمانان میانمار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار