نماینده ولی فقیه در استان فارس:

استاندار جدید به رونق صنایع تعطیل و نیمه تعطیل توجه ویژه داشته باشد

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: رونق صنایع نیمه تعطیل و تعطیل شده استان باید مورد توجه استاندار جدید فارس باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت‌الله اسدالله ایمانی نماینده، ولی فقیه در استان فارس در جلسه شورای اداری استان فارس و تودیع و معارفه استاندار قدیم و جدید، گفت: جهانی که در آن زندگی می‌کنیم بر دگرگونی استوار است و تغییر تنها اصل ثابت در جهان است.

وی با بیان اینکه امام علی (ع) مسئولیت را امانت الهی اعلام می‌کند، افزود: موضوع امانت بودن مسئولیت بسیار مهم است که همه باید توجه لازم داشته باشند.

امام جمعه شیراز ادامه داد: مردم امانت‌های الهی هستند که به ما سپرده شدند به خصوص کسانیکه قلم شکایت یا زبان گله ندارند و یا به ما نمی‌رسد باید توجه‌ای ویژه به آن‌ها کرد.

آیت الله ایمانی با بیان اینکه در استان فارس در این سال‌ها خشکسالی سبب مهاجرت بی‌رویه به شهر‌های بزرگ به ویژه شیراز شده است، بیان کرد: جمعیتی حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار نفر به خاطر فقر و ناداری مورد هجوم آسیب‌ها قرار گرفته و می‌گیرند.

وی اظهار داشت: ما به عنوان مسئول باید بکوشیم آنچه رهبر انقلاب پیرامون اقتصاد مقاومتی گفتند آثار آن را بر سفره مردم به جای بگذاریم.

امام جمعه شیراز خطاب به استاندار جدید بیان کرد: باید نسبت به بالا بردن سطح اشتغال ویژه توجه داشت هر چند نرخ بیکاری استان فارس نسبت به دیگر استان‌ها کمتر است.

نماینده، ولی فقیه در استان فارس تصریح کرد: باید به صنایعی که تعطیل یا نیمه کاره ر‌ها شده و صنایعی که با نصف وقت کار مفید می‌کند توجه ویژه داشت چراکه این امر می‌تواند آسیب‌های اجتماعی را به حداقل ممکن برساند.
انتهای پیام/ر

ایجاد اشتغال اولویت اول در فارس است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار