۱۲۰ دستگاه اتوبوس به دانش آموزان خدمت رسانی می‌کند

شهردار شهرکرد از خدمت رسانی ۱۲۰ دستگاه اتوبوس به دانش آموزان و شهروندان شهرکردی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ نورالله غلامیان گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، بیش از ۱۲۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان حمل و نقل شهری به دانش آموزان و شهروندان این شهر خدمت رسانی می‌ کند.

وی افزود: خط کشی و لکه گیری معابر، رسیدگی به وضعیت روکش آسفالت معابر، نظافت و پاکسازی سطح شهر، ساماندهی سرویس‌های ایاب و ذهاب عمومی مانند اتوبوس و تاکسی، و حضور مسئولان شهری در ویژه برنامه‌های مدارس از مهمترین اقدامات ستاد مهر شهرداری شهرکرد است.

غلامیان اضافه کرد: توسعه و گسترش فضا‌های سبز، اجرای تمهیدات ترافیکی از جمله خط کشی‌های عابر پیاده، خط کشی معابر جلوی مدارس، نصب بنر با موضوع پیام‌های شهروندی، رنگ آمیزی مدارس، توزیع اقلام فرهنگی بین دانش‌آموزان، نصب سرعت گیر و نصب تابلو‌های هشدار دهنده و شناسایی و رفع گره‌های ترافیکی از دیگر اقدامات این شهرداری برای آغاز سال تحصیلی جدید می‌باشد.

وی ادامه داد: در طرح بازرسی ویژه سازمان تاکسیرانی هم بر عملکرد ناوگان حمل و نقل عمومی و سرویس مدارس نظارت خواهد شد.

غلامیان گفت: نیرو‌های آتش نشانی شهرداری شهرکرد نیز در طرح استقبال از مهر ضمن آماده باش کامل، به توزیع اقلام آتش نشانی، بروشور و آموزش روش‌های ایمنی و چگونگی استفاده از کپسول‌های آتش نشانی توسط دانش آموزان در مدارس می‌پردازند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار