در کاشان برگزارشد

کاشانی ها همراه «یه روز شکلاتی» شدند

همایش یه روز شکلاتی در فرهنگسرای سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان؛ در این همایش که شامل بخش های مختلف آموزشی، مهارتی و سرگرم کننده بود،‌ شرکت کنندگان علاوه بر کارگاه ویژه تهیه شکلات و تزیینات، در همایش آموزش مهندسی ذهن نیز شرکت کردند.

احسان مهدوی زاد د مدرس دوره های موفقیت و N.L.P در همایش آموزش مهندسی ذهن با بیان اینکه نخستین گام حل مشکلات، شناسایی مسئله است اظهار کرد: بسیاری فکر می کنند عامل ایجاد مشکل بیرون از وجود آنهاست و همه را در مشکلات مقصر می دانند جز خودشان و این بزرگ ترین مانع حل مسائل است.

وی با بیان اینکه باید بپذیریم که ریشه مشکل جز خود ما نیست افزود: اگر این امر را به عنوان یک حقیقت بپذیریم می توانیم عوامل بعدی تشدید مشکل را هم شناسایی کنیم اما در غیر این صورت به بیراهه می رویم.

این کارشناس، ضمیر ناخودآگاه را بستر بروز بسیاری ناهنجاری های رفتاری و ذهنی دانست و گفت: این در حالی است که بسیاری از کارکرد این عنصر تعیین کننده مغز، بی اطلاع هستند و متوجه تأثیرات درازمدت این عضو بر رفتار ما نیستند.

همچنین در این همایش که به همت فرهنگسرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و با همکاری آموزشگاه صنایع غذایی سیب سبز(آلما) و گلنان پوراتوس برگزار شد حاضران با شیوه تزیینات و ساخت شکلات های مختلف آشنا شده و مجموعه محصولات همایش را نیز دریافت کردند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.