برگزاری نمایشگاه فناورانه اینوتک کره جنوبی با حضور واحد صنعتی خوزستان

3 بنگاه کوچک و متوسط خوزستان در نمایشگاه فناورانه اینوتک کره جنوبی حضور دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اخلاق محمدیان، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با اشاره به حضور 3 واحد صنعتی استان در نمایشگاه فناورانه اینوتک کره جنوبی بیان داشت: هدف از حضور واحدهای تولیدی استان در این نمایشگاه، تقویت توانمندی تولیدی آن‌ها است.

وی تصریح کرد: یک تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان صنایع کوچک ایران و کره جنوبی وجود دارد که در زمینه رفع نیازهای فناورانه واحدهای صنعتی است و در این راستا بنگاه‌های کوچک و متوسط خوزستان در نمایشگاه فناورانه اینوتک کره جنوبی حضور می‌یابند.

محمدیان اذعان داشت: حضور در این نمایشگاه به منظور آشنایی واحدهای تولیدی با فناوری تولیدی نوین است و در این زمینه، اگر فناوری مورد نیاز واحد تولیدی و توانمندی تامین و انتقال این فناوری وجود داشته باشد، نسبت به انجام آن اقدام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان افزود: این رویداد فرصتی مطلوب را در اختیار واحدهای تولیدی، به ویژه واحدهای تولیدی استان خوزستان می‌دهد که در راستای مرتفع نمودن نیازهای فناورانه واحدهای خود گام بردارند.

این مقام مسئول زمان برگزاری نمایشگاه اینوتک کره جنوبی را 22 تا 28 شهریورماه عنوان و اظهار کرد: از استان خوزستان نیز 3 واحد صنعتی فعال در زمینه تولید تجهیزات نفت و گاز، پوشاک و همچنین مشاور انتقال فناوری در آن حضور دارند.

اخلاق محمدیان گفت: این نمایشگاه بزرگ ترین رویداد فناورانه برای صنایع کوچک و متوسط در کره‌ جنوبی است که صنعتگران ایرانی نیز امکان بهره‌مندی و بازدید از آن را دارند و انتقال فناوری‌ها بین بنگاه‌های کوچک و متوسط ایران و کره‌ جنوبی در بخش صادرات می‌تواند به بهبود کیفی تولیدات و افزایش صدور محصولات مختلف میان 2 کشور کمک کند .

انتهای پیام/گ

حصور واحدهای صنعتی خوزستان در نمایشگاه فناورانه اینوتک کره جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار