مصری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

روحانی باید توجه جامعه جهانی را به خباثت آمریکا در برجام جلب کند

عضو حزب مؤتلفه گفت: رئیس جمهور در سخنرانی خود در سازمان ملل باید توجه جامعه جهانی را به خباثت آمریکایی‌ها در برجام جلب کند.

اصطلاح اصولگرای اعتدالگرا به تازگی رایج شده است/بدنه دولت از اصولگرایات تشکیل نشده استعبدالرضا مصری عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره نقش اصولگرایان معتدل قبل از انتخابات و پس از آن اظهار کرد: اگر جریان های سیاسی در غالب احزابی متمرکز خود را تعریف می‌کردند آن وقت مشخص می‌شد که مردم به چه حزب و جریانی رأی داده‌اند.

وی افزود: تعاریفی که درباره گروه‌های سیاسی وجود دارد مانند اصلاح‌طلب معتدل و یا اصولگرای اعتدال‌گرا پیش از انتخابات وجود نداشت که مردم بتوانند بر اساس این تعاریف سبد رأی خود را مشخص کنند لذا تعاریفی که اکنون در مورد احزاب وجود دارد اصطلاحاتی است که به تازگی رایج شده است.

مصری تصریح کرد: به طور حتم روحیه مردم با تند‌روی جریان‌های سیاسی سازگاری ندارد و انتخاب جامعه به مناظره‌ها و تبلیغات انتخاباتی بر می‌گردد که در آن گرایش حزبی کاندیداها مطرح نیست و قبول ندارم بدنه دولت از اصول‌گرایان تشکیل شده است.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی درباره مهمترین اولویت‌های سخنرانی روحانی در سازمان ملل بیان کرد: رئیس جمهور در سخنرانی خود باید توجه جامعه جهانی را به خباثت آمریکایی‌ها و نقض قول و قرارهایی که در برجام داده‌ جلب کند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری قبل از مذاکرات بارها فرمودند که آمریکا به تعهدات خود پایبند نمی‌ماند و این کشور قابل اعتماد نیست لذا تنها هدف روحانی در سخنرانی چند روز آینده خود در سازمان ملل باید معطوف به آشکار ساختن چهره خبیث آمریکا باشد .

مصری تأکید کرد: مردم دنیا باید بدانند که آمریکا چه دولت سست عنصر و غیر قابل اعتمادی دارد و دولت‌های کشورهای جهان باید به این مسئله توجه کنند که نباید با ایالات متحده وارد مذاکره شوند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی افزود: کشتار مردم سوریه و میانمار نیز باید در سخنرانی رئیس جمهور مورد توجه قرار گیرد و به کشورهای دنیا ثابت شود که آشوب‌های این کشورها نیز در نهایت زیر سر آمریکا است.


انتهای پیام /

 

اولویت‌های سخنرانی روحانی در سازمان ملل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار