مدیرکل روستایی و امور شوراهای استانداری بوشهر:

کانون‌های توسعه روستایی استان بوشهر تشکیل شد

مدیرکل روستایی و امور شورا‌های استانداری بوشهرگفت: برای نخستین بار در کشور با هدف خدمت به جامعه روستائی و معرفی نخبگان و استعداد‌های درخشان، کانون‌های توسعه و اشتغال روستا‌ها در سطح استان بوشهر تشکیل شد.

کانون‌های توسعه روستایی استان بوشهر تشکیل شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بهرام نکیسا ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی توسعه روستائی استان بوشهر با اشاره به اینکه توجه به تولید و اشتغال در روستا‌ها از اولویت برنامه‌های امسال است اظهار داشت: استان بوشهر در حوزه روستایی از ظرفیت‌های مهمی برخوردار است که این قابلیت‌ها شناسایی و تدوین شده است.

وی از تشکیل کانون توسعه روستایی در استان بوشهر خبر داد و افزود: کانون‌های توسعه و اشتغال روستا‌های بخش‌های استان بوشهر با هدف تحرک بیشتر در حوزه اشتغال وکارآفرینی و استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی روستا‌های استان بوشهر تشکیل شده است.

مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری بوشهر با اشاره به ظرفیت بالای گردشگری و تولید محصولات غذایی و صنایع دستی در روستا‌های استان بوشهر گفت: روستا‌های استان بوشهر قابلیت‌های بسیار خوبی در بخش‌های گردشگری، صنایع دستی و تولید محصولات غذایی و حمل و نقل دریایی دارا هستند.

نکیسا، با بیان اینکه کانون‌های توسعه و اشتغال برای شناسائی استعداد‌های اقتصادی، فرهنگی و عمرانی روستا‌های استان بسیار موثر است تاکید کرد: این اقدام برای نخستین بار در کشور با هدایت و پیشنهاد استاندار بوشهر با هدف خدمت به جامعه روستائی و همچنین معرفی نخبگان و استعداد‌های درخشانی که در روستا‌های استان وجود دارد صورت گرفته است. با تشکیل کانون‌های توسعه و اشتغال روستائی ان‌شاالله شاهد مشارکت بیش از پیش روستائیان در امر توسعه استان بوشهر هستیم.

انتهای پیام /پ

کانون‌های توسعه روستایی استان بوشهر تشکیل شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.