ولیئی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

کمک بیش از 700 میلیون تومانی حامیان تهرانی به ایتام و فرزندان محسنین

مديركل كميته امداد استان تهران گفت: 5 هزار و 104 حامی از فرزندان سادات تحت حمايت كميته امداد استان تهران حمايت می‌كنند و اين حاميان طی چهار ماهه نخست امسال، 765 ميليون و 600 هزار تومان به فرزندان معنوی خود كمک كرده‌اند.

متوسط سرانه دريافت نقدی ماهيانه هر يتيم 260 هزار تومان استمحسن وليئی مديركل كميته امداد استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: هر يک از ايتام و فرزندان محسنين تحت پوشش کمیته امداد دارای حساب و شناسه بانكی مختص خود هستند تا كمک‌های نقدی حاميان بی‌واسطه و به صورت مستقيم به حساب آن‌ها واريز شود.

وی با بیان اینکه 5 هزار و 104 حامی از فرزندان سادات تحت حمايت كميته امداد استان تهران حمايت می‌كنند و اين حاميان طی چهار ماهه نخست امسال، 765 ميليون و 600 هزار تومان به فرزندان معنوی خود كمک كرده‌اند، تصریح کرد: متوسط سرانه دریافت نقدی ماهيانه برای هر يتيم 260 هزار تومان و برای هر یک از فرزندان محسنين 110 هزار تومان است.

ولیئی با اشاره به اینکه از مجموع 762 فرزند يتيم و محسنين سادات تحت پوشش كميته امداد استان تهران، تعداد 259 نفر فرزند يتيم و 503 نفر از فرزندان خانواده‌های سادات هستند، افزود: بخش بزرگی از مشكلات معيشتی، فرهنگی و آموزشی كودكان تحت حمایت این نهاد از محل مبالغ واريزی حاميان برطرف می‌شود.

وی تصریح کرد: خيران می‌توانند با ارائه كمک‌های نقدی ماهيانه نسبت به تأمين پوشاک، موادغذايی، خدمات مسكن، كمک‌های درمانی و فرهنگی ايتام و فرزندان خانواده‌های محسنين اقدام كنند.

مديركل كميته امداد استان تهران با اشاره به برگزاری اردوهای زيارتی تاکید کرد: با توجه به اینکه تقويت باورهای دينی، ايجاد روحيه نشاط معنوی و دينی در میان خانواده‌های تحت پوشش و همچنین شركت در فعاليت‌ها و برنامه‌های گروهی از جمله مهم‌ترین اهداف برگزاری اردوهای زيارتی برای مددجویان است، در این راستا طی پنج ماهه نخست امسال تعداد يک هزار و 620 نفر به سفرهای زيارتی عتبات عاليات و مشهد مقدس رفتند و از اين تعداد 120 نفر به عتبات عاليات و يک هزار و 500 نفر نيز به مشهد مقدس اعزام شدند و این اردوهای زیارتی تا پايان امسال نیز ادامه دارد.

انتهای پیام/

حمایت بیش از 5 هزار حامی از فرزندان سادات تحت حمایت کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار