حمایت نمایندگان هرمزگان از استاندار جدید هرمزگان

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در مراسم تودیع و معارفه استاندار هرمزگان گفت : مردم استان همیشه همراه دولت بودند و انتظارشان از دولت جدید این است که از نیروهای هرمزگانی در مدیریت عالی در سایر استانها استفاده شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،حسین هاشمی تختی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی افزود : مردم هرمزگان احساس می کنند در موازنه قدرت و دولت حضور ندارند و جا دارد از وجودشان بیشتر استفاده شود .
وی افزود : این موضوع وحدت ملی و همگرایی را در پی دارد.
نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت : نمایندگان هرمزگان از استاندار جدید حمایت می کنند و همکاری با استاندار جدید را در عمل خواهید دید .
هاشمی تختی با تشکر از جاسم جادری استاندار سابق ، افزود : از نکات مثبت مدیریت ایشان مخالفت با جداسازی پارسیان از هرمزگان بود .
وی گفت : بعضی ها هدف از جداسازی پارسیان را توسعه منطقه اعلام کرده اند اگر دولت واقعاً دنبال توسعه است زمینه حضور بخش خصوصی را فراهم کند .
نماینده مردم بندرعباس ، پارسیان ؛ بندرخمیر ، قشم و ابوموسی افزود : یکی دیگر از مطالبات مردم هرمزگان ارتقای تقسمات کشوری است که برخی از مناطق در استان شاخص های ارتقای توسعه را دارند ، ولی هنوز در حد بخشداری و شهر باقی مانده اند .

انتهای پیام/ز

نمایندگان هرمزگان از استاندار جدید هرمزگان حمایت می کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.