رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان

انجمن خیرین اورژانس ساز در حال تأسیس است

رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان گفت: خیرین می‌توانند در زمینه ساخت اورژانس کمک کنند، در شهر اصفهان یک خیر می‌تواند با 200 میلیون اورژانسی را تأسیس و تجهیز کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا قاسمی  امروز در جمع خبرنگاران در نشست خبری سالگرد تأسیس اورژانس اظهار داشت: نگاه‌های مسؤولان پدافند غیرعاملی نیست و کمتر به پیشگیری از بحران‌های فکر می‌کنند.

وی افزود: در نظرسنجی یکی از دلایل نارضایتی مردم دیر رسیدن است که در واقع ارتباطی به ما ندارد و تمهیدات لازم باید از سوی دیگر نهادها مانند شهرداری صورت گیرد.

رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان تصریح کرد: اگر خط ویژه به خودروهای امدادی اختصاص داده نمی‌شود حداقل به اورژانس کمک کنند تا تعداد پایگاهمان را طوری افزایش دهیم سرعت عمل بیشتر شود.

وی با بیان این که در شهر اصفهان مشکل کمبود فضای فیزیکی داریم، گفت: بعضی از پایگاه‌ها در ایستگاه آتش‌نشانی واقع شدند و زمانی که می‌خواهیم توسعه دهیم مشکل پیدا می‌کنیم؛ راهکار فعلی ما اجاره خانه‌هاست که آن هم اعتراض همسایه و دیگر مسائل را به دنبال دارد.

قاسمی با اعلام این که انجمن خیرین اورژانس ساز در حال تأسیس است، عنوان کرد: خیرین می‌توانند در این زمینه کمک کنند، در شهر اصفهان یک خیر می‌تواند با 200 میلیون اورژانسی را تأسیس و تجهیز کند.

 

انتهای پیام/م

 

اورژانس‌هایی که داخل آتش‌نشانی رفته‌اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.