برانکو: شکست برابر پیکان برای تیم مفید بود/ تعویض سرمربی مسئله راحتی است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شکست برابر پیکان برای تیم مفید بود چرا که لیگ ماراتن گونه است و نتایج ضعیف را جبران می کنیم.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس درباره اینکه رکورد 505 روز بدون باخت این تیم شکسته شد، اظهار کرد: بعد از مدتها این اولین شکست خانگی ما بود و انتظار آن را نداشتیم. شکستی که برایمان مفید بود چرا که لیگ ماراتن گونه است و بعضی از مواقع این نتایج حاصل می شوداما انتظارمان پیروزی بود و می توانستیم بازی را ببریم. به خاطر هواداران که دوستمان دارند و حمایت می‌کنند از شکست برابر پیکان خیلی ناراحت هستم. 

امتیاز از دست رفته برابر پیکان را جبران می کنیم 

او ادامه داد: به هر حال امتیاز رفته را بر می‌گردانیم. دیدار برابر پیکان را باختیم چون آن طور که باید بازی نکردیم.  بیش از حد توپ بلند ارسال کردیم و حرکات انفرادی داشتیم. بیش از اندازه به حریف فضا دادیم. ما تاکنون ۵ امتیاز مقابل حریفان از دست دادیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه تیمش 20 بازی از حریف عقب می افتد اما نمی تواند نتیجه را برگرداند، بیان کرد: باید اعتراف کنم این موضوع را دنبال نکرده‌ام اما می دانم که خیلی از نتایجی که عقب بودیم را برگرداندیم و به این قضیه فکر نکردم.  فقط آرامش و صبوری بازیکنان برایم مهم است. 

بازی عجولانه بازیکنان مانع نتیجه گیری برابر پیکان شد 

برانکو همچنین درباره احساسی بازی کردن بازیکنانش مقابل پیکان، تصریح کرد: به طور حتم  این یکی از مشکلات ماست و هیجان بیش از حد بازیکنان دیروز باعث شد عجولانه برای گرفتن نتیجه تلاش کنند اما باید با صبوری و آرامش بازی را جلو برد.  باید در ۴۵ دقیقه بازی تمرکز داشته باشیم و طبیعی است نمی‌توان انتظار ایجاد ۱۰ شانس گلزنی داشت. ما از سه چهار موقعیت دیروز نتوانستیم استفاده کنیم.

تغییر ذهنیت بازیکنان سخت است 

او درباره مصاف با الهلال با توجه به شکست مقابل پیکان، گفت: بازی‌هایی که قبل یا بعد از لیگ قهرمانان است، همیشه بحرانی محسوب می‌شود. مثلا رئال مادرید در بازی خانگی مساوی کرد و بارسلونا مقابل ختافه به سختی پیروز شد. همه جای دنیا این مشکل وجود دارد. من قبل از بازی با پیکان گفتم این دیدار خطرناک است. نباید از قبل که از قبل خودمان را برنده می دانستیم. 

بازی دراماتیک برابر الهلال داریم 

سرمربی پرسپولیس درباره اظهار امیدواری پروین به قهرمانی سرخپوشان در آسیا، اظهار کرد: من هم معتقدم اگر به فینال برسیم قهرمان خواهیم شد. من در مرحله گروهی مسابقات گفتم الهلال یکی از بهترین تیم‌های آسیاست که به نیمه نهایی می‌رسد. همین‌طور هم شد و این بازی دراماتیک برای ما خواهد بود. ما به حضور در نیمه نهایی افتخار می‌کنیم و از آن لذت خواهیم برد.

سید جلال حسینی به بازی با سپاهان نمی رسد 

برانکو  با رد خبر مصدومیت بیرانوند گفت:  سیدجلال حسینی به بازی با سپاهان نمی‌رسد اما تمرین‌های خاصی را برای او در نظر گرفته‌ایم تا روز جمعه به آمادگی کامل برسد و مقابل الهلال بازی کند.

او درباره  نبود کامیابی‌نیا و انصاری در بازی با الهلال عربستان ادامه داد: می‌دانیم نبود این دو فقدان بزرگی برای تیم است اما به رسیدن سیدجلال امیدواریم. ضمن اینکه ربیع خواه جایگزین کمال خواهد شد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا نوراللهی به بازی با الهلال می‌رسد یا نه، بیان کرد: اگر تا آن موقع اجازه بازی داشته باشد می‌توانیم تیم را تقویت کنیم. با این حال موضوع روادید و اجازه خروج این بازیکن از کشور مهم است. 

او درباره دادن اولتیماتوم به مربیان لیگ برتری نیز گفت: من نظر خوبی نسبت به دادن اولتیماتوم ندارم. نمی‌توان یک مربی را با دو برد یا دو باخت قضاوت کرد و گفت مربی خوب یا بدی است. راحت‌ترین کار تعویض سرمربی است.

برانکو در پایان در مورد کشور میزبان بازی با الهلال عربستان خاطر نشان کرد: به هر حال یک ماه دیگر بازی برگشت ما با الهلال است. طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا  بازی بعدی ما در عمان است اما تلاش می‌کنیم آن را به دوبی منتقل کنیم چون هواداران ما در دوبی بیشتر هستند. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار