فرماندار ویژه فسا خبر داد؛

ملاک ارزیابی اداره ها، پیگیری مسائل اجرایی است

فرماندار ویژه فسا گفت: مهمترین ملاک ارزیابی عملکرد اداره ها، میزان تحرک، پویایی، نوآوری در سیستم، تکریم ارباب رجوع و به ویژه پیگیری مسائل اجرایی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سلیمان کرمی فرماندار ویژه فسا گفت: اداره‌ها باید اموری را که به دلیل برخی از کاغذبازی‌های اداری و موانع قانونی معطل مانده به مراجع بالادستی ارجاع دهند تا با پیگری‌های لازم موانع برطرف و روند کار با سهولت بیشتری دنبال شود.

وی افزود: با توجه به اینکه بسیاری از مردم با وظایف دستگاه‌های مختلف اجرایی به ویژه دستگاه‌های خدمات رسان آشنایی کافی ندارند، مسئولان باید ارتباط بیشتر و نزدیکتری با مردم برقرار کنند.

کرمی ادامه داد: یکی از دلایل اصرار بر حضور مدیران در مجامع، محافل و نماز‌های جمعه و جماعات، دیدار با مردم و پاسخگویی به مشکلات آنان است.

وی اظهار داشت: با هدف جذب سرمایه گذاری در این شهرستان، فعالیت اتاق سرمایه گذاری در فرمانداری ویژه فسا با رویکرد جدید پیگیری می‌شود و همچنین در نظر داریم برای بهره گیری هر چه بیشتر از ظرفیت‌های موجود این منطقه، ارتباط با بخش‌های مختلف جامعه از جمله کارآفرینان، نخبگان و ارائه دهندگان طرح و برنامه را در قالب سرفصل‌های نوینی تدوین و آن را عملیاتی کنیم.

کرمی، همچنین به نزدیک شدن به ماه محرم و نامگذاری هفته اول این ماه به عنوان هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: قیام عاشورا و نهضت حسینی با این ۲ فریضه پیوند خورده و عمل به این فریضه‌های ارزشمند موجب بهسازی جامعه و حرکت آن در مسیر پویایی و بالندگی می‌شود.

فرماندار ویژه فسا تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر، موثرترین و جامع‌ترین ساز و کار برای اصلاح فرد و جامعه است.

فسا در فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.
انتهای پیام/ر

مسئولان باید ارتباط بیشتری با مردم برقرار کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار