تاکید «عبدالله» بر حفظ استقلال کمیسیون انتخابات

«عبدالله عبدالله» با تاکید بر حفظ استقلال کمیسیون انتخابات گفت: تثبیت و ارزیابی مراکز رأی دهی باید بسیار دقیق و با جزئیات صورت گیرد.

تاکید «عبدالله» بر حفظ استقلال کمیسیون انتخاباتبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «عبدالله عبدالله»، رییس اجرائی دولت افغانستان، در دیدار با رئیس و اعضای کمیسیون مستقل انتخابات در مورد برنامه‌های این کمیسیون برای برگزاری انتخابات تبادل نظر کرد.

رئیس اجرائی افغانستان با تأکید بر حفظ استقلال کمیسیون انتخابات گفت: تثبیت و ارزیابی مراکز رأی دهی باید بسیار دقیق و با جزئیات صورت گیرد و در کنار ارزیابی از محل، یک تحلیل امنیتی نیز لازم است.

عبدالله عبدالله در ادامه تصریح کرد که جمع آوری اطلاعات و مواد خام از سوی تیم های کاری کمیسیون، نیازمند دقت و توجه بیشتر است؛ زیرا این موضوع از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار می باشد.

در این نشست، نجیب‌الله احمدزی، رئیس کمیسیون مستقل انتخابات درباره پیشرفت‌‌ کارها و چالش‌هایی‌که فراروی این کمیسیون است، به رییس اجرائی افغانستان گزارش داد.

همچنان اعضای کمیسیون مستقل انتخابات، دیدگاه ها و نظراتشان‌ را در مورد تثبیت مراکز رای دهی، محدودیت زمانی برگزاری انتخابات، استفاده از فناوری در پروسۀ انتخابات و مسئولیت‌های حکومت در جلسه مطرح کردند.

عبدالله عبدالله در پایان این نشست به اعضای کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان وعده داد که در زمینهٔ فراهم سازی تسهیلات و امکانات لازم در راستای برگزاری انتخابات از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار