نماینده مردم بروجرد در مجلس:

پزشک شب خواب باید در روستاهای بروجرد مستقر شود

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر افتتاح کامل بیمارستان آیت‌الله بروجردی گفت: پزشک شب خواب در روستاهای پرجمعیت بروجرد باید مستقر شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علاءالدین بروجردی ظهر امروز در جلسه جمع‌بندی بازدید از مراحل نهایی تجهیز بیمارستان آیت‌الله بروجردی با اشاره به وضعیت نامطلوب بیمارستان‌های چمران و امام بروجرد گفت: این دو بیمارستان به آثار تاریخی این شهرستان تبدیل‌ شده و به لحاظ دارا بودن امکانات و پزشکان متخصص مشکلات فراوانی دارد.

وی با تأکید بر تقسیم متخصصان پزشکی متناسب با جمعیت دومین شهر بزرگ استان لرستان افزود: این مشکل در بزرگ‌ترین کلینیک دندانپزشکی کشور با 240 یونیت دندانپزشکی وجود دارد که تعداد کمی متخصص ترددی و پروازی دارد و خروج از این وضعیت یک انتظار جدی است و باید با پیگیری‌های دانشگاه علوم پزشکی استان رفع شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با تکرار اصرار خود مبنی بر آموزشی شدن بیمارستان آیت‌الله بروجردی عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی نیز با این موضوع موافق است و انتظار منطقی هم این است که بعدازاین مدت طولانی معطلی بیمارستان به‌صورت کامل افتتاح شود.

وی یکی از معضلات کشور را ضعف مقوله بهداشت از درمان دانست و تصریح کرد: تولید مریض از معضلات شهرهاست و وضعیت بهداشت در روستاها به‌مراتب ضعیف‌تر است و در روستایی همچون ونایی کل فاضلاب خانه‌ها به رودخانه این روستا ریخته می‌شود و انتظار می‌رود همت والاتری نسبت به بهداشت وجود داشته باشد.

بروجردی خواستار استقرار پزشک شب خواب در روستاهای پرجمعیت این شهرستان شد و گفت: این امر باید به‌صورت یک الزام به پزشکان از سوی مجلس شورای اسلامی ابلاغ شود تا مشکلات روستائیان به دلیل نبود پزشک در منطقه سردسیری که برخی محورهای آن در فصل زمستان منقطع می‌شود، رفع شود.

وی در خاتمه خواستار افتتاح بیمارستان آیت‌الله بروجردی به‌صورت کامل و رفع نواقص آن شد و این امر را ضرورتی جدی پیش از افتتاح آن دانست.

انتهای پیام/ د

 پزشک شب خواب باید در روستاهای پرجمعیت بروجرد مستقر شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.