گشایش نمایشگاه سراسری صنعت ساختمان و تاسیسات وابسته در آمل

چهارمین نمایشگاه سراسری و تخصصی صنعت ساختمان و تاسیسات وابسته در محل دائمی نمایشگاه تخصصی شهرستان آمل گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد حسین زاده مدیر برگزاری نمایشگاه سراسری صنعت ساختمان گفت: چهارمین نمایشگاه سراسری و تخصصی صنعت ساختمان و تاسیسات وابسته در فضایی به وسعت حدود دو هزار متر مربع برپا شده و مدیران بیش از ۳۵ واحد تولیدی و نمایندگی‌های شرکت‌ های معتبر خارجی جدیدترین تولید و توانمندی‌ های خود را در زمینه‌های انواع کاشی و سرامیک، دیوارپوش، سقف کاذب، لوله وشیرآلات، درب‌های فلزی، تزئینات داخلی منزل عرضه کردند.

وی افزود: معرفی آخرین توانمندی، بکارگیری فناوری‌ های نوین در صنعت ساختمان سازی و صنایع وابسته آن، ایجاد فرصت مناسب برای تولید کنندگان وارائه دهندگان خدمات به مخاطبان و ایجاد بستری مناسب برای جذب سرمایه گذاری از اهداف مهم این نمایشگاه است.

مدیر برگزاری چهارمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان آمل گفت: عرضه مستقیم و بی واسطه کالا‌های تولیدی داخل که قابلیت صادرات به بازار‌های مصرف را دارد، با تنوع قیمت مناسب و حداقل ۵ تا ۱۵ درصد ارزان‌ تر از قیمت بازار باعث شده تا انبوه سازان و فعالان بخش ساختمان سازی نیز استقبال خوبی ازاین نمایشگاه داشته باشند.

حسین زاده افزود: چهارمین نمایشگاه سراسری و تخصصی صنعت ساختمان و تاسیسات وابسته تا ۳۱ شهریور در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرستان آمل واقع در بلوار آیت اله یوسفیان صبح و عصر برای بازدید علاقمندان برپا است.

انتهای پیام/ م

آمل میزبان برگزاری نمایشگاه سراسری و تخصصی صنعت ساختمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار