آمادگی ناوگان جاده‌ای استان سمنان برای انتقال زائران اربعین

انجمن های صنفی حمل و نقل مسافر جاده ای استان سمنان با بهره مندی از حداکثر ظرفیت ناوگان مسافری آماده خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، احسان منصورکیایی سرپرست اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان گفت: انجمن های صنفی حمل و نقل مسافر جاده ای استان سمنان با بهره مندی از حداکثر ظرفیت ناوگان مسافری آماده خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.

وی با اشاره به اینکه خدمات رسانی به زائران از افتخارات صنوف حمل و نقل و شاغلان بخش جاده ای است، افزود: حفظ ایمنی تردد، تکریم زائران اربعین حسینی، تأمین وسایل نقلیه سالم و مناسب و هماهنگی کامل با این اداره کل در مقوله اعزام اتوبوس از مهمترین وظایف مدیران و متصدیان شرکت های مسافربری است که بر اساس برنامه ریزی‌های لازم انجام شده که با لطف خداوند این امر در اربعین امسال به خوبی انجام خواهد شد.

سرپرست اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان ضمن تقدیر از زحمات و خدمات شرکت‌ها و رانندگان حوزه مسافر استان سمنان در خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در سال گذشته افزود: در سال گذشته ۹۸ دستگاه اتوبوس از مبداء استان برای انتقال زائران اختصاص یافت و خدمات رسانی به بیش از ۳۵ اتوبوس در راه مانده نیز از سوی صنوف حمل و نقل جاده ای مسافر استان انجام گرفت.

منصورکیایی افزود: همانند سنوات گذشته بر اساس هماهنگی انجام شده با صنوف حمل و نقل جاده ای، ناوگان باری استان سمنان نیز آماده ارائه خدمات داوطلبانه برای جابجایی تجهیزات موکبان استان را نیز خواهند داشت.


انتهای پیام / ه


خدمت رسانی ۹۸ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران اربعین حسینی در سال 95

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.